Leuke zomerschoenen onder de €20

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een artikel voor jullie met een aantal leuke zomerschoenen die niet meer kosten dan €20. Er zijn zat leuke schoenen te koop voor een klein prijsje en vandaag geef ik daar dus een paar voorbeelden van. Klik telkens op de foto om naar het artikel in de webshop te gaan. Hopelijk vinden jullie het leuk! 🙂

Als eerste heb ik deze loafers van de H&M. Ik ben echt gek op loafers. Het zijn eigenlijk gewoon ballerina’s maar ze zien er net even iets netter uit. Doordat ze open zijn, zijn ze toch heel draagbaar in de zomer maar ook nog geschikt voor een chic feestje. Deze schoentjes kosten €12,99 en zijn verkrijgbaar in het zwart, lichtroze en wit met zwarte details.

Ik ben ook helemaal weg van sandaaltjes. Wat ik vooral leuk vind, is dat je je tenen ziet waardoor je je nagellak die je op je tenen draagt ook mooi kan zien. Een sandaaltje is net weer iets steviger dan een slipper en wat luchtiger dan een ballerina. Deze sandaaltjes zijn van de H&M en kosten €14,95. Ze zijn verkrijgbaar in het bruin, zwart en zilver.

Dit zijn ook weer van die loafers en OMG wat zijn ze mooi. De kleuren zijn echt perfect voor de zomer en de gouden details maken ze net iets bijzonderder. Deze loafers komen van Van Haren en kosten €19,90. Ze zijn verkrijgbaar in het koraal en beige.

Deze ballerina’s vind ik ook super schattig. Ze zijn van de Bristol. De kleurtjes, het strikje, de details… ik vind ze echt super leuk! Deze ballerina’s kosten €13,99 en zijn verkrijgbaar in het roze, off white, mint en taupe. Ik draag zelf  heel graag ballerina’s. Ze zijn makkelijk te combineren maar toch erg leuk.

Het eerste wat ik dacht toen ik deze zag was wow. Ik weet niet of ik ze echt zou dragen maar ik vind ze wel gaaf. Het zijn een soort jelly sandalen met gouden studs. Deze komen ook weer van de Bristol. Ze kosten €9,59 en zijn verkrijgbaar in het zwart, turkoois en peach.

Dit zijn van die gehaakte ballerina’s. Ik vind ze echt super leuk! Ze lijken een beetje op van die espadrilles maar net anders. Ik vind hiervan niet alleen de kleuren erg leuk maar ook de stijl en het model. Deze gehaakte ballerina’s komen van de H&M en kosten nu nog maar €7,00! Ze zijn verkrijgbaar in het zwart, wit, donkerblauw en oranje.

Dit zijn bootschoenen van de H&M. Ik vind de stijl en uitstraling van dit soort schoenen echt super leuk. Ook zijn ze volgens mij best wel makkelijk te combineren. Deze schoenen kosten €14,99 en zijn verkrijgbaar in het wit en crème met donkerblauwe strepen.

Dit waren dan een aantal schoenen onder de 20 euro. Zoals je ziet is er zat leuks te verkrijgen voor niet al te veel geld. Als je nou goedkoop schoenen wilt kopen kan ik de H&M, de Primark, de Bristol, Schoenenreus en Scapino erg aanraden.

Welke schoen vind jij het leukst?

Een gedachte over “Leuke zomerschoenen onder de €20

Geef een reactie

