Review Essence Free Hugs

Hoi allemaal, vandaag heb ik weer een review voor jullie. Een tijdje geleden kocht ik het lakje Free Hugs van essence en ik ben echt verliefd geworden op de kleur. Ik deel hem daarom ook graag met jullie! 🙂

Laat ik beginnen met dat ik de verpakking (van eigenlijk alle essence lakjes) super leuk vind. Het feit dat de dop dezelfde kleur heeft als de lak is niet alleen mooi maar ook super handig. Zo kun je de kleur veel beter in je stash vinden.

1 potje nagellak van €1,69 bevat 8ml

Op de foto draag ik 2 dunne laagjes en zoals je ziet dekt hij gewoon super goed. Een derde laagje zou misschien wel een mooier effect geven maar het kan zo ook prima. De nagellak brengt fijn aan. Het kwastje is breed waardoor je je nagels snel en makkelijk kunt lakken.

Het is echt een super mooi barbie roze kleurtje met een beetje een blauwe ondertoon. Ik vind deze kleur echt perfect voor de zomer. Doordat de kleur redelijk licht maar toch fel is, lijk je ook al snel een stukje bruiner.

Ik moet eerlijk toegeven dat dit mijn eerste lakje van essence was. Normaal kocht ik altijd de lakjes van de Action of Miss Sporty. Nu ik deze nagellak heb geprobeerd denk ik dat ik nog wel een hoop andere kleurtjes ga scoren ;). De lak blijft niet heel lang zitten maar toch wel redelijk goed. Na ongeveer 4 dagen is het toch wel tijd om een nieuw kleurtje erop te doen.

Essence Free Hugs is te koop bij Kruidvat voor €1,69

4 gedachtes over “Review Essence Free Hugs

  1. Pingback: Review Matte Topcoat P.S. (Primark) |

Geef een reactie

