Mijn schoolspullen 2014-2015 (HEMA)

Ik denk dat schoolspullen kopen wel een van de hoogtepunten in mijn zomervakantie is… Klinkt misschien raar, maar ik ben echt dol op leuke spulletjes kopen voor school. Normaal koop ik alles bij de V&D schoolcampus, maar dit jaar heb ik alles bij de HEMA gekocht. Lees snel verder om te zien wat ik allemaal heb aangeschaft voor het nieuwe schooljaar! 🙂

Het kaftpapier heb ik simpel gehouden dit jaar. Normaal had ik altijd met een printje maar dit jaar wilde ik mijn boeken zelf eigenlijk een beetje gaan pimpen. Ik heb 3 rollen van dat standaard bruine papier, 1 fel roze, 1 fel blauwe en 1 fel oranje. Voor op de boeken heb ik etiketten gekocht. Dit vind ik toch altijd wel wat leuker dan er met stift op schrijven. Ik heb 2 pakjes met in totaal 4 blauwe, 4 roze, 4 oranje en 4 gele gekocht. Ook nam ik 2 pakken met snelhechters mee. Altijd handig. Helaas kwam ik er thuis pas achter dat er meer zwarte dan roze inzitten… Ach ja, ik vind ze allebei wel leuk. Ik heb nu in totaal 4 roze en 6 zwarte.

Kaftpapier 3-pack €1,50 – 5-pack snelhechters € 2,50 – 8-pack etiketten €1,50

Dit zijn dan alle schriften. Wow, dat zijn er best veel. Toch merk ik wel dat ik ze altijd wel vol schrijf. Ik heb ook nog 3 college blokken erbij gekocht omdat ik mijn samenvatting áltijd schrijf. Ik weet niet waarom maar ik vind typen dan gewoon niet fijn. Ook maak ik heel veel aantekeningen dus schriften gaan bij mij ook snel vol.

5-pack A-4 schriften €2,00 – 10-pack A5-schrijften €2,00 – 3-pack College blokken € 3,00 – 3-pack ruitjes blokken €3,00

Jup, je ziet het goed. Nog een college blok… oeps. Toch kon ik deze niet laten liggen. De voorkant vind ik super leuk en hij heeft ook nog eens tabbladen aan de binnenkant, ideaal voor samenvattingen. Ook heb ik natuurlijk en nieuwe agenda en etui. Deze agenda hebben jullie al een keer in een artikel kunnen zien, namelijk leuke schoolagenda’s 2014-2015. Ik ben uiteindelijk gegaan voor de agenda Actually I Don’t Really Care omdat de binnenkant hiervan ook leuk gekleurd is, in tegenstelling tot bijna alle andere agenda’s van de HEMA. Als etui heb ik een super schattig oranje etui gekozen. Hij is wel klein maar dat vind ik juist fijn.

College blok met tabbladen €2,50 – Agenda €6,95 – Etui €2,95

Als laatste kocht ik nog wat versier spullen en schrijfwaren. Ik heb een pakje met wrijfstickers gekocht voor op de boekenkaften. OMG dit doet me aan vroeger denken… Vroeger had ik ook van die stickers waar je dan met een soort van ijs stokje overheen moest gaan en dat is dit dus ook. Ook nam ik 2 pakken met tape mee. Damn, die dingen waren duur! Ik wist echt niet dat dat zo veel geld kostte… Toch wilde ik ze wel meenemen omdat ik dit wil gebruiken op zowel mijn boeken als schriften. Ik zal later deze vakantie nog wel een artikel posten met hoe ik alles uiteindelijk heb gepimpt. Aan schrijfwaren nam ik nog een setje pennen, een setje potloden en mini markers mee. Op al die spullen staan ook weer van die quotes die in de rest van de lijn voorkomen.

Wrijfstickers €1,00 – 9-pack tape €5,00 – 5-pack pennen €1,00 – 5-pack potloden €1,00 – 6-pack mini markers €1,00

Ik ben echt super blij met alle nieuwe schoolspullen. De HEMA had zo veel leuke spulletjes! Alle kleuren maken me spontaan vrolijk. Alles was eigenlijk super betaalbaar, behalve dan het tape maar dat is in verhouding eigenlijk ook weer goedkoop. Ik heb er super veel zin in om alle schriften en boeken te gaan pimpen. Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die boeken kaften leuk vind. Laat me ook weten welke schoolspullen jij hebt gekocht!

7 gedachtes over “Mijn schoolspullen 2014-2015 (HEMA)

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Pingback: Schoolspullen gepimpt! |

  3. Oh zo leuk! Toen ik in de hema was wilde ik ook al die dingen meenemen, maar mijn oudertjes vinden dat spijtig genoeg nogal overdreven :p

Geef een reactie

