Mijn favoriete zomer lipsticks

Aan het weer van de afgelopen dagen heb je het zeker gemerkt, het is weer zomer! In de zomer ben ik altijd meer fan van lipstick. De zomer is vrolijk dus een lekker knallend kleurtje is heel normaal. Vandaag laat ik jullie mijn 5 favorieten zien voor deze zomer. Ze zijn allemaal budget proof! 🙂

Als eerste 2 van essence. Dit zijn hele draagbare, maar toch opvallende kleuren. De kleurtjes zijn lekker vrolijk en dat maakt ze perfect voor de zomer. Als je de lipstick een klein beetje in laagjes aanbrengt blijft hij ook erg lang zitten, en dat is ook handig want in de zomer ga ik wel wat meer op stap dan in de winter en het is  niet handig als je hem elk half uur weer opnieuw aan moet brengen.

De roze kleur is 13 – Love Me en de koraal kleur is 01 – Coral Calling. Ze kosten €2,39 per stuk.

Dan heb ik 2 lipsticks van de Action. De felroze kleur is ook echt félroze dus misschien niet heel draagbaar, maar voor in de zomer vind ik zo’n kleurtje wel leuk. De andere is wel heel draagbaar. Het is een zachtroze kleurtje die best wel lijkt op de kleur van je lippen. De lipstick is toch nog wel iets feller waardoor het een frissere uitstraling geeft. Hij lijkt best wel op Love Me van essence. Maar waar deze meer naar roze neigt, neigt Love Me meer naar paars.

Bovenste is Hot Pink en de onderste is Baby Pink. Nadeel van deze is, is dat je ze per verpakking van 2 koopt. Prijs per 2 is €0,98.

Dan heb ik nog een oranje lipkleur. Oranje? Ja oranje… Ik weet het, het WK is voorbij maar de laatste tijd vind ik oranje lipkleuren echt heel erg mooi. Dit is niet zo’n echte lipstick maar zo’n namaak chubby stick van NYC. Hij blijft niet heel erg lang zitten maar bijkleuren is met zo’n soort van pen niet moeilijk. Hij voelt wel heel lekker aan op de lippen en ik vind het een mooi kleurtje voor de zomer!

Dit is de kleur 051 – Coral St Coral. De City Proof Twistable kost €3,99.

Dan heb ik nog de swatches voor jullie. Even van boven naar beneden: Baby Pink – Coral St Coral – Love Me – Coral Calling – Hot Pink. Zoals je ziet zijn ze allemaal heel goed gepigmenteerd.

Hopelijk vonden jullie het artikel leuk. Laat me ook even weten wat nou jouw favoriete zomerlipsticks zijn!

 

5 gedachtes over “Mijn favoriete zomer lipsticks

Geef een reactie

