Ik heb iets gewonnen!

Jaja, je leest het goed! Ik heb iets gewonnen, en zoals je ziet is het zeker niet niks. Ik heb meegedaan aan een winactie op instagram van Tuyendreams en ze heeft mij uitgekozen als de winares. Ik wil haar daarom ook heel erg bedanken voor dit mooie pakket! Lees snel verder om te kijken wat er allemaal in zit.

Als eerste zitten er een aantal producten in van de Anti Frizz lijn van Kruidvat eigen merk. Het is een shampoo, een conditioner en een haarmasker. Ik ben hier heel erg benieuwd naar. Ik heb zelf best wel last van pluishaar en als dit zou werken, zou dat natuurlijk fantastisch zijn! Ook ruiken de producten nog eens hartstikke lekker, heerlijk fruitig.

Dan zit er ook nog een pakje met reinigingsdoekjes in. De doekjes bevatten aloë vera wat heel verzorgend is. Ook zitten er nog 2 (eigenlijk 4) maskers in. Maskers maak je mij ook altijd blij mee! 2 daarvan zijn aardbei maskers die zorgen voor een ontspannen en zachte huid en de andere 2 zijn maskers met verschillende soorten fruit. Dit zijn peel-off maskers en ze zorgen voor een gezonde en stralende huid.

Er zitten ook nog 2 nagellakjes in van Essence. Ze dekken niet echt maar ze geven wel een mooie gezonde glans aan je nagels. Nagellak komt ook altijd van pas bij mij want ik draag eigenlijk altijd nagellak en lak bijna elke dag mijn nagels. Ik weet niet of deze nog in de winkels liggen maar voor wie het wilt weten: De lichtroze is de kleur 104 – sweet as candy en de licht oranje is 08 -peach&cream.

In het pakket zat ook nog een bodylotion en een handcrème. Dit komt natuurlijk ook altijd van pas, zeker de handcrème. Ik kan namelijk nog wel eens last hebben van droge handen en mijn handcrème van de Action is ook bijna op.

Dit was dan alles wat ik heb gewonnen! Best veel hè? Ik wil Tuyen daarom nogmaals bedanken! Neem ook eens een kijkje op haar blog. Ook heeft ze een youtube kanaal, facebook en instagram.

Until next time! x

4 gedachtes over “Ik heb iets gewonnen!

Geef een reactie

