Best Friend Tag

Hoii allemaal, vandaag heb ik de Best Friend Tag met mijn vriendin Karlijn van mylifeaskarlijn. Kijk ook op haar blog om te zien hoe goed ik haar ken. Zij beantwoordt in dit artikel een aantal vragen over mij en dan zullen we wel zien hoe goed we elkaar kennen ;). We hebben ons niet helemaal aan de regels gehouden, we hebben wat vragen weggelaten maar ook toegevoegd maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden!

1. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

  • K: We kwamen bij elkaar in de klas, dus op de middelbare school.
  • L:  Klopt, van school en dan met name van schoolkamp.

2. Wat is jullie favoriete herinnering?

  • K: Tiener toer dit jaar.
  • L: Ja dat was inderdaad erg leuk! Ook vond ik logeren eigenlijk altijd wel leuk en alle inside jokes die we hebben bedacht.

3. Wat is elkaars favoriete make-up merk?

  • K: Essence of NYC?
  • L: Ik denk inderdaad wel Essence maar niet echt NYC. Max&More van de Action vind ik ook wel fijn.

4. Wat is iets dat je irriteerde aan de andere persoon?

  • K: Dat je denkt dat je een laag cijfer hebt maar je dan gewoon nog hoog hebt!
  • L: Sorry 😦

5. Als jullie elkaar ergens in de wereld mee zouden kunnen nemen waar zou dat dan zijn?

  • K: Amerika, New York
  • L: Lijkt me wel gaaf ja! Ik zou echt dolgraag een keer naar Amerika willen.

6. Als je huis in brand stond, wat is één ding dat je mee zou nemen?

  • K: Binky
  • L: Ik denk dat ik inderdaad mijn hond zou pakken, maar ik vind het dan wel zielig voor m’n konijnen…

7. Wat is de droombaan van elkaar?

  • K: Fulltime blogger.
  • L: Lijkt me wel leuk, maar ik zou toch wel graag arts willen worden.

8. Wie is er s’ochtends langer bezig met make-up opdoen?

  • K: Ik denk ik, want ik ben niet zo heel snel. Meestal doe ik er een kwartier over.
  • L: Hmm, ik weet niet of dat klopt. Ik kan heel lang bezig zijn als ik bijvoorbeeld een mooie ooglook wil maken maar meestal doe ik er ook ongeveer een kwartier over.

9. Favoriet seizoen?

  • K: Zomer.
  • L: For sure!

10. Favoriet liedje?

  • K: Imaginary
  • L: Is het inderdaad een hele lange tijd geweest en ik vind het nog steeds een leuk liedje maar ik luister tegenwoordig vaker Problem en Sing.

11. Hakken of ballerina’s?

  • K: Ballerina’s, je draagt echt super vaak ballerina’s!
  • L: Klopt, ik heb ook veel meer ballerina’s dan hakken. Maar als hakken geen pijn zouden doen, zou ik denk ik voor hakken kiezen omdat ik gewoon erg klein ben haha.

12. Broeken of jurkjes?

  • K: Ik denk dat je jurkjes mooier vind, maar broeken toch fijner
  • L: Dat klopt wel, ik zou wel veel jurkjes willen dragen maar een broek is gewoon praktischer.

13. Favoriete dier?

  • K: Konijn
  • L: Jup, ik heb er niet voor niets drie 😉

14. Comedy, horror of een meidenfilm?

  • K: Comedy.
  • L: Ja, ik hou altijd wel van grappige films. Maar een echte meidenfilm kijken met vriendinnen vind ik ook wel leuk.

15. Blackberry of iPhone

  • K: iPhone.
  • L: Liefst eigenlijk allebei niet maar dan zou ik kiezen voor iPhone.

16. Hoe is het om vriendinnen te zijn met iemand die blogt?

  • K: Je merkt er niet veel van, maar het is wel handig dat je allebei blogt want dan weet je van elkaar waar je het soms over hebt.
  • L: Ik denk inderdaad ook niet dat het heel veel uitmaakt in de omgang of iemand blogt of niet.

17. Eet de ander iets heel raars?

  • K: Niet zover ik weet…?
  • L: Ik heb ook niet het idee dat ik iets raars eet ofzo haha.

Dit waren dan alle vragen! Hopelijk vonden jullie het leuk 🙂 Neem gerust de tag over om deze te doen met jouw beste vriendin.

See you next time x

Een gedachte over “Best Friend Tag

Geef een reactie

