My Wishlist

Hoii allemaal. Vandaag heb ik een artikel voor jullie met mijn wishlist. Het zijn dus allemaal spullen die ik heel graag zou willen hebben. Veel daarvan is high-end wat dus erg duur is. Ik heb meestal niet veel geld over voor make-up of beauty stuff dus vandaar dat alles al een tijdje op een wishlist staat en daar waarschijnlijk ook nog lang blijft. Geef toe, iedereen droomt toch wel eens van mooie dure spullen? Ik wil allereerst even zeggen dat mijn definitie van duur misschien anders is dan die van jou, omdat ik natuurlijk de prijzen van budget producten gewend ben. Als eerste een parfum van Marc Jacobs. Dit is Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh. Echt een heeeeerlijke geur maar ook ontzettend duur 😦 Een flacon met 75 ml kost bij douglas €64,95. De geur is trouwens niet alleen lekker maar het is ook nog eens echt een beauty. Kijk die dop ❤ Echt prachtig en heerlijk. Ik denk dat deze wel bovenaan mijn wishlist staat.

 

Dan MUA undressed me too. Dit is natuurlijk totaal niet duur maar ik kan hem gewoon nergens vinden! Als eerste heb ik het probleem dat er nergens in de buurt een Kruidvat zit met MUA en als ik dan een keer ergens ben waar ze het wel verkopen, is het uitverkocht 😦

 

Please Me – Speed Dial – Vintage Volt

Op mijn wishlist staan ook drie MAC lipsticks. Speed Dial, Vegas Volt en Please Me. De laatste tijd ben ik gek op lipsticks en als ik dan een hele MAC lipstick counter zie wordt ik dan ook een beetje gek. Deze drie zou ik wel graag willen hebben, het zijn draagbare maar toch niet zo simpele kleuren. Ik zou ze dolgraag willen hebben maar ik vind €18,50 voor een lipstick toch net wat te veel…

Het liefst zou ik ook nog een van de Naked paletten willen van Urban Decay. Het liefst wil ik dan Naked 3 omdat ik de kleuren daarvan het mooiste vind. Maar om nou ongeveer €45,00 neer te leggen voor een paar kleuren oogschaduw gaat me wat te ver. Er zijn tegenwoordig super goede dupes zoals die van W7 in the nude.

Op mijn Wishlist staan ook een aantal Real Techniques kwasten. Ik heb überhaupt nog niet veel kwasten dus het zou sowieso wel van pas kunnen komen. De kwasten kosten rond de €15,00 per stuk en dat vind ik toch best veel… Ik ga eerst nog goed op zoek naar budget varianten en als ik die echt niet kan vinden zal ik deze waarschijnlijk gaan aanschaffen.

Dit was dan mijn wishlist van dit moment. Laat me weten welke dingen nog op jouw wishlist staan, vind ik altijd leuk om te weten 🙂

Een gedachte over “My Wishlist

Geef een reactie

