Review Action Moisturizing Lipgloss

Heyy allemaal, ik heb vandaag alweer een review voor jullie. Ik review twee kleuren Max&More Moisturizing Lipgloss. Ik heb al een keer eerder een lovende review geschreven over twee andere kleuren namelijk Peach en Cherry. Maar vandaag heb ik Grape en Shiny Pink voor jullie.  Hopelijk zijn deze net zo mooi als de andere twee 🙂

De glossjes zijn er nog steeds hetzelfde uit, wat me eigenlijk prima bevalt. Ze zien er eigenlijk best mooi en luxe uit vind ik zelf.  De prijs is ook echt super, namelijk €0,89 voor 2. Je koopt ze wel per setje van twee, wat ik dan weer een nadeel vind. Ik vind namelijk vaak maar 1 van de 2 kleuren mooi.

Dit zijn de arm swatches. Ik vind het pigment wederom echt super. Ik snap niet hoe Action voor die prijs zo’n goed gepigmenteerde gloss kan maken! De donkerrode kleur (Grape) vind ik erg mooi. Ik ben alleen niet zo’n fan van Shiny Pink omdat ik lichte lip kleuren niet zo bij mij vind passen…

Laten we dan maar beginnen met de kleur waar ik eigenlijk een beetje bang voor ben… No.2 Shiny Pink. Een licht roze kleur met zelfs een beetje shimmer erin. Niet mijn smaak, maar misschien vind jij het wel mooi. Laten we eens kijken hoe het op de lippen staat.

Het valt me niet heel erg tegen, maar het is geen kleur die ik snel zal dragen. Ik denk dat het wel iets is waar ik heel erg aan moet wennen. Ben je nou fan van een lichtroze kleur? Dan is dit zeker iets voor jou want lelijk is hij zeker niet! Ook is de kleur gewoon duidelijk op je lippen te zien. Hiermee bedoel ik dat het niet transparant is, maar gewoon echt een kleur heeft.

Dan een kleur waar ik wel heel erg van hoop dat hij goed is… No.24 Grape. Een prachtige mooie donker rode kleur. Ik ben wel fan van donkere lipkleuren. Misschien niet helemaal iets voor de zomer, maar toch.

Wauw, ja hier ben ik echt fan van. Pigment super, glans super, kleur super, helemaal top! Misschien wel iets meer een kleur voor het najaar maar daar kan ik wel op wachten. In de zomer zou ik sneller voor een Peachy kleur gaan.

Dan even mijn algemene mening over de Moisturizing Lipgloss. Ik ben er wel fan van, ze voelen lekker aan, blijven best lang zitten voor een lipgloss, hebben veel pigment en het verzorgt je lippen echt . Wel vind ik het jammer dat ze dus alleen per twee te koop zijn. Ook brengen ze niet heel egaal aan. De kleur mooi op je lippen krijgen is soms nog best een gedoe. Maar als dat eenmaal geluk is, vind ik het echt mooi glossjes en zeker voor de prijs!

Ze zijn te koop bij de Action voor €0,89 per twee

4 gedachtes over “Review Action Moisturizing Lipgloss

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

Geef een reactie

