Review – Nagellak Sinful Colors Soul Mate

 

Hoi allemaal, ik zag bij Kruidvat een schap met allemaal nagellakjes van Sinful Colors. De verpakking ervan deed me erg denken aan die van China Glaze. Er stonden super veel mooie kleuren maar ik mocht er van mezelf maar 1 kopen. Ik heb kleur 945 – Soul Mate gekocht. Vandaag schrijf ik er voor jullie een review over. Natuurlijk heb ik het lakje ook even voor jullie geswatched 🙂

Het is een hele mooie roze kleur. Wie mijn opgemaakt video heeft gezien, weet dat ik een lakje van de HEMA heb opgemaakt. Deze leek mij wel een goede vervanger voor dat kleurtje. Er zit 15 ml in het potje en dat is best veel. Ook was hij helemaal niet zo duur, namelijk €1,99.

Dit is dan het lakje. Ik draag hier 2 laagjes en hij dekt echt súper! 1 laagje was misschien zelfs al genoeg geweest. Ik vind de kleur ook echt super mooi. Het is een hele toegankelijke kleur, lekker neutraal en past bijna overal bij. Zo’n kleur geeft net even een iets gezondere uitstraling vind ik.

Ik ben er fan van, ik kende het merk eigenlijk nog niet echt dus het was voor mij ook een gok of het lakje me zou bevallen. Gelukkig ben ik er erg tevreden over 🙂 Hij lakt fijn, heeft een mooie dekking en blijft redelijk lang zitten. Wel heb ik het idee dat dit zo’n lakje is die op den duur uit gaat drogen en dikkig gaat worden… Jammer dan, want ik vind niet dat dit iets is waarom ik het niet zou moeten kopen. Ik ga zeker nog meer kleuren hiervan kopen!

Dit nagellakje in de kleur 945 – Soul Mate is te koop bij Kruidvat voor €1,99

3 gedachtes over “Review – Nagellak Sinful Colors Soul Mate

  1. Pingback: Shoplog ♥ Nagel festival Kruidvat |

Geef een reactie

