Aanbiedingen week 28

Hoi allemaal, ook deze week ontploft de folder van de Kruidvat en Etos weer van de leuke aanbiedingen. Het leek mij wel weer leuk om deze met jullie te delen, want wie houdt er nou niet van korting?

Kruidvat heeft deze week super veel nagellak aanbiedingen. Hartstikke leuk want ik ben namelijk erg fan van nagellak 🙂 Normaal zijn deze merken al best wel goedkoop maar met deze actie is het al helemaal betaalbaar.

Ook bij de wat duurdere merken is een actie. Dit geeft je ook de kans om een keer een wat luxer product te proberen. Ik zou zeker deze week een keer naar Kruidvat gaan als je een nagellak fan bent want zoals je ziet zijn er super veel mooi aanbiedingen.

Ook zijn er veel mooie aanbiedingen op de make-up. Bijna alle lip producten van bijna elk merk zijn ook in de aanbieding maar deze sprongen er wel tussenuit. Dat van NYC is nu gewoon super goedkoop en de aanbieding van Max Factor vind ik erg mooi vanwege de Lipfinity. Normaal is die ongeveer €17,00 (super duur) maar voor €10,00 vind ik het nog wel betaalbaar. Ook zijn alle Maybeline mascara’s in de aanbieding.

Dan zag ik in de folder van de Etos nog twee mooie acties. 1 daarvan is van Miss Sporty. Ik vind Miss Sporty best een fijn make-up en nagellak merk dus als je het derde product gratis krijgt is dat altijd fijn 🙂 Ook is de Rimmel London nagellak in de aanbieding (jaja, weer een nagellak aanbieding). Ik vind de Rita Ora collectie echt super mooi en als je er dan 2 kunt scoren voor 4 euro in plaats van 8 euro is dat natuurlijk mooi meegenomen 🙂

Dit waren dan weer de aanbiedingen voor deze week. Hopelijk zit er ook iets bij wat jou aanspreekt. Ik ben trouwens van plan om hier een wekelijkse rubriek van te maken… Lijkt jullie dit leuk?

Until next time! x

5 gedachtes over “Aanbiedingen week 28

Geef een reactie

