The Budget Blog op YouTube

Jaaaa! We hebben de 1000 volgers op Instagram gehaald en dat betekent dat ik een YouTube kanaal heb aangemaakt. Mijn eerste filmpje staat ook al meteen online. Het is een opgemaakt/favorieten video. De kwaliteit is nog niet heel fantastisch omdat ik natuurlijk ook eerst moet experimenteren en ik nog 0,0% verstand heb van video’s opnemen. Toch hoop ik dat jullie het leuk vinden 🙂

Klik HIER om naar mijn kanaal te gaan en HIER om direct naar het filmpje te gaan.

Geef een reactie

