Budget Outfit Inspiration #3 – H&M

Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een outfit inspiratie voor jullie. In dit artikel laat ik verschillende outfits zien met items die allemaal te koop zijn bij de H&M. Ik zal linkjes naar de items plaatsen zodat je er meteen naartoe kunt gaan. Ik vond dat ze best wel leuke (nieuwe) kleding hadden. Ik heb 4 outfits samengesteld, hopelijk vinden jullie ze leuk šŸ™‚

Als eerste heb ik een outfit met fel, maar dan ook felroze. Ik vind die kleur echt super leuk voor de zomer šŸ™‚ Het shirtje, tasje en de schoenen zijn allemaal in dezelfde kleur. Super leuk om te combineren dus. Als broekje heb ik er gewoon een simpel zwart shortje onder gedaan maar je kunt het natuurlijk op veel meer manieren doen.

Deze outfit is wat ‘netter’. De schoenen maken het redelijk chique. Ondanks dat deze outfit redelijk zwart is, is het toch erg zomers door het gebloemde shortje.

Deze outfit vind ik zelf echt heel erg schattig. Kanten short, licht roze shirt… Ik vind de zonnebril en de sandalen ook echt heel erg leuk. Om het helemaal af te maken kun je ook nog een strikje in je haar doen. Een bloemenband zou natuurlijk ook erg leuk zijn.

Ik vind deze outfit wel leuk voor een festival… Natuurlijk is het ook gewoon hartstikke leuk voor in de zomer. Ik vind vorel het shortje erg mooi. Hij is high waisted en een beetje ‘destroyed’.

Dit was het dan voor deze keer. Hopelijk vonden jullie de outfits leuk šŸ™‚ Laat me weten welke jullie het leukste vonden!

2 gedachtes over “Budget Outfit Inspiration #3 – H&M

Geef een reactie

