Review Action Oogschaduw Palette

Hey allemaal. De vorige keer bij de Action zag ik dat ze oogschaduw paletten hadden. Ik vond ze er heel erg mooi uit zien dus ik nam er twee mee. Vandaag ga ik ze voor jullie reviewen dus lees snel verder.

Dit zijn dan de paletten. Ik heb die voor nude eyes en voor green eyes. Zelf heb ik donkerbruine ogen maar ik vind dat je gewoon zelf moet kijken en beslissen welke kleuren je wel en niet leuk bij jezelf vindt. De verpakking vind ik er ook best leuk uitzien. Het zwart laat het er eigenlijk best wel luxe uitzien.

Als eerste review ik het palette voor groene ogen. In dit palette zitten een beetje roze en oranje kleuren. Ik vind ze echt prachtig. Je kunt met dit palette ook super veel verschillende looks maken. Er zitten donkere, normale maar ook lichte kleuren in. Sommige zijn mat en sommige bevatten shimmer. Ik hoop dat ze goed gepigmenteerd zijn.

Dit zijn dan de kleuren. Ik vind dat ze echt heel erg goed gepigmenteerd zijn voor de prijs! Zelfs de matte kleuren zijn gewoon prima. Ik ben echt onder de indruk. Ik wil vooral de roze kleuren gaan gebruiken want zoiets heb ik nog niet en ik denk dat het best wel mooi kan zijn.

Dit is dan het andere palette voor de ‘nude’ ogen. Het zijn allemaal hele basic kleuren. Super handig dus want dit staat iedereen en het is niet moeilijk te combineren. De bovenste rij zijn met name roze en lichte kleuren en de onderste meer bruine, donkere kleuren. Handig dus want dan gebruik je de bovenste voor het hele ooglid en de onderste voor je crease. Ook dit palette heeft weer matte kleuren en kleuren met shimmer.

Dit palette is iets minder goed gepigmenteerd maar nog steeds niet slecht. Ik ben op zich wel tevreden. Als je nog een budget basic oogschaduw palette zoekt is dit zeker wel een aanrader. Er zit eigenlijk alles in wat je nodig hebt, highlight kleuren, donkere kleuren en ‘normale’ kleuren.

Ik raad deze palettjes zeker aan! Ik ga denk ik de volgende keer nog meer kleuren kopen. Ik heb ook al verschillende looks hiermee gemaakt en de kleuren blijven ook best wel goed zitten. Ik zou alleen de applicators die erbij zitten niet gebruiken want dat is echt zonde. Alles blijft erin zitten en ze zijn best wel slecht…

De paletten zijn te koop voor €0,79 bij de Action

 

6 gedachtes over “Review Action Oogschaduw Palette

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het echt helemaal niet goed gepigmenteerd zijn. Er zijn andere palletjes die beter gepigmenteerd zijn van de Action hoor !

Geef een reactie

