Leuke aanbiedingen week 27

Hallo allemaal, ik kreeg gisteren de folders binnen met de drogisterij aanbiedingen voor volgende week en ik zag zo veel leuke aanbiedingen dat ik heb besloten er een artikel over te maken 🙂 Hopelijk vinden jullie het ook leuk!

Als eerste zag ik bij Kruidvat twee Maybelline aanbiedingen. Dit soort leuke aanbiedingen is de kans om eens een iets ‘duurder’ product uit te proberen die misschien wel op jouw verlanglijstje staan. Ik zoek niet direct iets maar het is toch altijd leuk haha 🙂

Jullie weten waarschijnlijk al dat ik echt fan ben van de Vaseline Spray&Go. Deze aanbieding met 40% korting vind ik daarom ook echt super haha. Normaal is hij bijna 7 euro maar nu iets meer dan 4 euro! Ik ga zeker nog even een back-up kopen daarvan. Ik zou zeker van deze actie gebruik maken omdat de producten van vaseline echt heel erg fijn zijn.

Elvive heef ook nog een fijne aanbieding bij Kruidvat, namelijk 2 voor €6! Vroeger gebruikte ik echt altijd de conditioner en shampoo van Elvive. Nu ben ik overgestapt naar Guhl maar dat betekend zeker niet dat Elvive niet fijn is.

Ook Etos heeft de komende week een hoop leuke acties. Zoals ik net heb verteld ben ik met haarverzorging overgestapt naar Guhl. Normaal vind ik de producten echt best wel duur dus ik koop ze altijd met een aanbieding. Wat ik zo fijn vind aan dit merk is dat ze veel lijnen hebben voor verschillende haartypes. Laat je deze keer dus niet afschrikken door de prijzen en neem eens een kijkje bij Guhl!

Eigenlijk geldt voor Aussie hetzelfde als voor Guhl. Het is een duur maar fijn merk. Dit is echt een hele goede actie! normaal kost 1 product al €9.

De laatste tijd zie ik ook heel veel blogs het Micellair water van Garnier. Het schijnt erg fijn te zijn en het lijkt mij eigenlijk ook wel wat om het een keer uit te proberen. Met de 2e gratis actie kan ik er dan eigenlijk gewoon nog een product bij uitzoeken haha 🙂

Wow, toen ik deze actie zag was ik eigenlijk een beetje verbaasd! €5 korting? Dat is best een hoop op een product rond de €10. Mocht je benieuwd zijn naar de fantastische lipfinity’s dan zou ik zeker deze week even naar de Etos gaan. Normaal zijn die namelijk echt heel erg duur.

Dit waren de aanbiedingen dan al weer voor deze week. Lijkt het jullie leuk als ik dit vaker doe?

See you next time!

 

2 gedachtes over “Leuke aanbiedingen week 27

  1. Super leuk artikel je word steeds beter.
    Jaa dit moet je zeker vaker doen. Vooral omdat ik zelf die boekjes niet altijd doorlees. Xx

Geef een reactie

