Leuke schoolagenda’s 2014-2015

Hallo allemaal! Het is al bijna zomervakantie en dat betekend ook dat er een nieuw schooljaar gaat beginnen. Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe schoolspullen uit te zoeken. Vooral agenda’s. Ik vind niet dat je veel geld moet proberen te besparen op een agenda. Je moet gewoon een agenda kopen die je leuk vind. Het kan school een stuk vrolijker maken en je moet er tenslotte het hele jaar mee doen. In dit artikel zul je dus niet heel erg ‘budget’ dingen vinden. Hopelijk vinden jullie dat niet erg. Ik zal er ook nog wel een paar goedkope agenda’s bijzetten omdat er natuurlijk ook gewoon leuke agenda’s zijn in een lagere prijsklasse.

Laat ik beginnen bij de V&D met de welbekende Schoolcampus. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de agenda’s niet zo geweldig meer… Misschien vinden jullie het wel leuk dus neem daar ook zeker nog een kijkje. Deze agenda vond ik nog wel leuk. Het is een rustige agenda. Wat ik wel heel fijn vind aan de agenda’s van de V&D is dat ze van goede kwaliteit zijn en ook een leuke geprinte binnenkant hebben. Je kunt de agenda hier kopen voor €15,95.

Een merk dat jullie misschien niet zo bekend voorkomt is Paperchase. Ik kwam het tegen op Utrecht Centraal en ik vond het echt een super schattige winkel. Ze hebben heel veel leuke opschrijfboekjes en spullen voor school. De agenda met de uil kun je hier kopen voor €6,50. De agenda met de zwarte print kun je hier kopen voor €11,00.

Ik kwam nog een hele leuke agenda tegen bij Paperchase. Deze agenda met cupcakes en theepotjes. Super schattig! Wel jammer dat de agenda’s van dit merk niet zo’n geweldige binnenkant hebben. Je kunt deze agenda hier kopen voor €11,00.

Deze leuke agenda’s kwam ik tegen bij de Bruna. V&D zal ze ook vast wel verkopen maar ik zag ze niet op de site… De Loesje agenda vind ik leuk omdat er altijd van die grappige uitspraken in staan. De Paul Frank en Oilily agenda zijn gewoon super vrolijk. 🙂 De Loesje agenda kun je hier kopen voor €13,99, de Paul Frank agenda kun je hier kopen voor €15,95 en de Oilily agenda hier voor €15,95.

Dan de HEMA. HEMA heeft zulke leuke agenda’s dit jaar! Ik ben echt fan. Ik ga waarschijnlijk een van deze agenda’s kopen voor de vierde klas 🙂 De quotes op de voorkant van de agenda’s vind ik echt leuk. Wel is de binnenkant erg basic. Maar hé! Met een beetje eigen creativiteit kun je er echt wel iets leuks van maken :). Deze agenda met ‘Everything is going my way’ kun je hier kopen voor €3,95??!!

Deze agenda met ‘Today is OK’ vind ik ook leuk. Lekkere motiverende quote op de voorkant. Deze binnenkant is al wat leuker, met een gekleurd lettertype. Je kunt hem hier kopen voor €5,95.

Zoals je ziet was ik nogal fan van de quote agenda’s gehehe. Ook deze zijn weer super leuk en kleurrijk. De agenda met ‘Things are really looking good so far’ kun je hier kopen voor €5,95. De agenda met ‘Actually I don’t really care’  is hier te koop voor €6,95 Ik denk alleen niet dat I don’t care een hele goede quote is voor school… haha

Dit was het dan al! Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen helpen bij jullie keuze. Heel veel plezier en succes met jouw schoolspullen uitzoeken voor 2014-2015!

Vergeet ook niet om mij te volgen op Instagram want als ik 1000 volgers heb maak ik een YouTube account!

 

9 gedachtes over “Leuke schoolagenda’s 2014-2015

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Pingback: Mijn schoolspullen 2014-2015 (HEMA) |

  3. Ik heb de Oilily agenda aangeschaft, ben benieuwd hoe hij bevalt. In ieder geval bedankt voor de tip, want dankzij jou heb ik deze leuke agenda! 😉

  4. Zit de paperchase nu weer op Utrecht Centraal, zo ja, waar zit die? Ik heb op die site nu een agenda gezien die ik graag wil, maar ik wil geen 6 euro verzendkosten betalen!

  5. Die van de hema zijn de goedkoopste en meteen ook de leukste, geweldig! 😀 Als ik nu maar eens geen verplichte agenda voor school had he..

Geef een reactie

