Review Face Food Maskers

Hallo allemaal, ik heb vandaag weer een review voor jullie. Ik review de Face Food maskers van het merk Montagne Jeunesse. Ik heb 4 van de maskers van deze lijn getest. Er is nog een vijfde maar die is zelf verwarmend en daar ben ik eerlijk gezegd een beetje bang voor haha 🙂 Alle maskers zijn gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Hopelijk vinden jullie het leuk!

Ik heb een peel-off masker met vitamine C, een dode zee modder masker, een komkommer-appel masker en een walnoot-avocado masker. Ik ga ze stuk voor stuk met jullie bespreken. Als eerste het Avocado-walnoot masker. Het zegt dat de avocado olie en walnoot  dode huidcellen weg wassen en hydrateren. Het masker moet 10-15 minuten drogen en er daarna afgespoeld worden. Toen ik het masker probeerde vond ik hem een beetje raar haha. Er zaten namelijk stukjes in. Dat was natuurlijk van de walnoot maar ik vond het er vrij apart uitzien. Ik was best tevreden over het masker. Toen ik hem eraf haalde voelde mijn huid heel zacht en gereinigd. Wel denk ik dat dit masker meer iets is voor in de winter/herfst. Dan het dode zee modder masker. Ik ben best wel fan van modder maskers dus ik hoopte dat deze ook goed werkte. Het reinigt je huid diep met zeewier en aloë vera. Het zeezout en natuurlijke klei vervagen onzuiverheden en hydrateren je huid. Wauw, dat klinkt goed! Het masker moet 10-15 minuten drogen. Het masker had een donker kleurtje dus je kan jezelf lekker onder kliederen haha! Toen ik het masker een tijdje op had merkte ik dat mijn huid een beetje begon te prikken door het zout. Op zich niet erg natuurlijk omdat dat natuurlijk betekent dat het wel iets doet met je huid. M’n huid voelde wederom erg lekker nadat ik het eraf had gehaald. Ik ben fan! Dit is een masker met appel en komkommer. Klinkt heerlijk fris en dus perfect voor de zomer! Laat uw huid herleven en verwijder onzuiverheden met komkommer en appel extract om uw huid te voeden en de vermoeide huid te ‘refreshen’. Een hoop beloftes dus. Wederom moet dit masker 10-15 minuten drogen. Dit masker lijkt ook op een soort van kleiachtig masker. Ik had verwacht dat het doorzichtig zou zijn maar dat was het niet. Ik vind wel dat het masker echt heel lekker ruikt, heel fris. Echt een zomer masker. M’n huid voelde niet heel fantastisch na het masker maar ik merkte wel dat onzuiverheden minder waren. Dan als laatste dit masker met sinaasappel en vitamine C. Het is een peel-off masker. Ik heb niet zo goede ervaringen met de peel-off maskers van de Action dus ik hoopte dat dit een goede vervanger was. Het haalt dode huidcellen en onzuiverheden weg. De vitamines verzorgen daarbij ook nog eens je huid. Dit masker moet 5-10 minuten drogen.

Allereerst even: Het masker ruikt HEERLIJK! Je moet wel van sinaasappel houden maar ik vind het echt heel lekker ruiken.Dit masker is doorzichtig en het ziet er eigenlijk een beetje eng uit op je gezicht haha, alsof je verbrand bent. Wel kon ik het masker heel makkelijk verwijderen. Het lukte gewoon in 1 keer! M’n huid voelde ook heel erg zacht en zag er rustig uit.

Je kunt wel zeggen dat ik fan ben van deze maskers. Ik ga ze zeker opnieuw kopen. Naja, ik denk allemaal behalve het avocado masker omdat ik dat meer iets vind voor de koudere periodes. Over de prijs kan ik niet heel veel zeggen… Het verschilt heel erg per keer en per winkel. Ik heb ze zelf bij de etos gekocht voor €0,50 per pakje van 2. Ik hoorde dat ze ze weer hebben dus neem zeker even een kijkje!

Geef een reactie

