Review Max&More Lipsticks (Action)


Hoii allemaal. Vandaag heb ik weer een review voor jullie en deze keer review ik de Max&More lipsticks van de Action. Ik heb de kleuren Soft Coral en Baby Pink. Ik vind de kleuren er erg mooi uitzien dus ik hoop dat ze ook mooi zijn op mijn lippen 🙂 Lees snel verder voor mijn mening over deze lipsticks.

Wat me eigenlijk meteen opviel, was dat ze de verpakking hadden veranderd. Ik vind ze er nu echt veel beter uitzien! Het heeft nog steeds dat goedkope plastic hulsje maar het zwart laat het er al wel iets luxer uitzien! Maar goed, bij een lipstick draait het natuurlijk niet om de verpakking.

Armswatch

Allereerst heb ik even de lipsticks op mijn arm geswatched. Het ziet er veel belovend uit! Ik vind de kleuren echt heel erg mooi en ze hebben redelijk wat pigment. De bovenste is Baby Pink en de onderste is Soft Coral.

Algemene Informatie

Iets positiefs van deze lipsticks is dat ze Aloë Vera en Vitamine E bevatten wat natuurlijk verzorgend is. Nog een enorm pluspunt is de prijs van deze lipsticks. Voor een setje van 2 betaal je maar €0,89. Dat is dus minder dan €0,45 per lipstick!

Lipswatches

Dit is de kleur Baby Pink. Echt een mooie liefelijke roze kleur. Hij is niet al te opvallend en dat maakt hem perfect voor elke dag. Laten we eens zien of hij er op mijn lippen ook nog zo mooi uit ziet.

Uhm… Misschien toch niet meer zo mooi? De lipstick is vrij droog en je ziet heel erg je velletjes. Het is geen vreselijke lipstick maar ik had er wel iets meer van gehoopt.

Dan Soft Coral. Een roze/oranje achtige kleur. Ik vind dat persoonlijk altijd erg mooi en zeker in de zomer.

Deze vind ik er al wat beter uitzien. Nog steeds droog en je ziet wat velletjes, maar doordat er meer kleur is in de lipstick blijft dat nog wel overheersen. Dit is denk ik wel een lipstick die ik zou gaan dragen.

Conclusie

Ik ben niet razend enthousiast over deze lipsticks maar voor de prijs wel tevreden. De kleuren zijn mooi alleen ze zijn erg droog waardoor je velletjes snel ziet. Ik denk dat de lipsticks wel erg mooi kunnen zijn met een transparante lipgloss er over. De lipsticks blijven nog verrassend lang zitten. Bijkleuren is en blijft natuurlijk mooier maar in principe houdt de kleur wel 3 à 4 uur. Als je de lipsticks er af haalt merk je dat je lippen best wel verzorgd zijn. Ik weet niet precies hoe ik het zou moeten omschrijven maar je lippen voelen best lekker aan.  Ik ben heel erg blij dat in deze lipsticks Aloë Vera en Vitamine E zit want dat kun je best merken.

Mededeling

Wie mij op Instagram volgt heeft het waarschijnlijk al gezien, maar ik ben van plan om ook een YouTube kanaal te gaan maken voor bij mijn blog. Velen van jullie hebben het mij gevraagd. Bij de 1000 volgers op Instagram, maak ik een account en zet ik gelijk mijn eerste filmpje online.  🙂

See you next time! x

 

7 gedachtes over “Review Max&More Lipsticks (Action)

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Erg mooi! Inderdaad heel jammer dat je die velletjes blijft zien. Misschien is dat ook iets wat te maken heeft met de prijs?! In iedergeval was ik er al wel lang benieuwd naar. Mooi geschreven! X

Geef een reactie

