Leuke bikini’s onder de €25,-

Hallo allemaal! Het is al bijna zomervakantie en dat betekend natuurlijk ook veel zwemmen. Ik zelf vind het vaak lastig om leuke niet al te dure bikini’s te vinden maar dit jaar vind ik dat er veel leuke bikini’s zijn. 🙂 In dit artikel geef ik jullie wat hulp bij het uitzoeken van de perfecte bikini voor jou deze zomer. Lees dus snel verder!

Deze vrolijke kleurrijke bikini is van de H&M. Het topje kost €14,99 en het broekje kost €9,95. De kleuren en het patroon maken het echt heel zomers, super leuk voor als je naar het strand gaat!

Deze 2 bikini’s zijn van Boohoo. Je koopt ze beiden als setje en je kunt dus niet het broekje of topje apart kopen. De bikini met meerder kleuren kost €20,00 en de roze kost €24,00. Beiden vind ik ze heel erg leuk. Ik denk alleen wel dat de licht roze bikini mooier zou staan als je iets gekleurd bent omdat lichte bikini’s je al snel nog witter maken.

Dit is de bikini die ik heb gekocht! Misschien heb je dat al gezien in mijn shoplog. Hij is van de H&M Ik vond het patroontje in de bikini echt super mooi. Het topje kost €14,95 en het broekje kost €9,95.

Deze bikini’s zijn misschien erg simpel, maar toch vind ik ze heel erg leuk! Doordat het topje een soort van twisted effect heeft, lijkt het gelijk een stuk specialer en ik vind de kleuren die ze in dit model hebben ook erg leuk :).

Omg, 2 dingen waar ik helemaal weg van ben, madeliefjes en meloenen! Beiden zijn van The Sting en kosten maar €19,95.

Ook deze bikini vind ik weer super leuk. Het patroontje is een beetje waterachtig en dat vind ik best wel gaaf 🙂 Deze bikini is te koop bij de H&M. Het topje kost €14,95 en het broekje kost €9,95.

Ik krijg al helemaal zin in de zomervakantie als ik deze bikini’s zie! Hopelijk heb je een  beetje kunnen helpen met de keuze van je bikini. Ik kan sowieso The Sting, H&M, Boohoo en Forever 21 wel aanraden als het aankomt op goedkope leuke bikini’s.

See you next time! x

2 gedachtes over “Leuke bikini’s onder de €25,-

Geef een reactie

