Review – Action nagellak #2

Hallo allemaal! Zoals jullie misschien al in mijn Action Shoplog hebben kunnen zien, heb ik weer 3 nieuwe kleuren van de Action nagellakjes aangeschaft. Ik heb al een keer eerder een review geschreven over 3 andere kleuren. Ik was er toen heel tevreden over dus ik hoop dat deze lakjes me ook goed bevallen 🙂 Lees verder voor mijn mening.

Peach – Cote d’Azur – Cherry Pink

Dit zijn de drie kleuren die ik heb, een neon roze, een groen/blauwe en een donkerroze kleur. Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de neon roze kleur 🙂 Wat me trouwens wel opviel, is dat de verpakkingen een beetje zijn veranderd… Nu staat er Max&More op en eerst MaxNails. Ook is het ‘glas’ iets meer plastic geworden heb ik het idee… Ik vond de oude verpakking wat mooier maar natuurlijk gaat het gewoon om de lak die erin zit!

Als eerst Cherry Pink. De kleur komt veel beter over op de swatch dus voor de kleur zou ik zeker naar die foto kijken! Hij dekt prima. Ik heb hier 2 laagjes op en hij dekt eigenlijk super goed! De kleur zelf vind ik niet heel fantastisch, een beetje standaard, maar dat is natuurlijk gewoon smaak.

Dan de kleur Cote d’Azur. Ook hier komt de kleur weer beter over op de swatch. Ik draag hier 2 laagjes en hij dekt ook weer perfect! Deze kleur vind ik wel echt super mooi maar ik weet niet of ik hem snel zou dragen omdat het toch wel een aparte kleur is die misschien wat moeilijk is om te combineren.

Dan de kleur Peach, waarom die naam is mij nog steeds onduidelijk. Wel weet ik dat ik dit echt een super gave kleur vind! Ik ben erg blij dat de kleur goed is overgekomen op de swatch want ik weet dat veel mensen problemen hebben met neon kleuren. Deze kleur dekt weer super in twee laagjes en is echt perfect voor de zomer!

Dat waren ze dan allemaal. Mijn persoonlijke favoriet is zeker Peach! Ik ben echt helemaal fan van de Action lakjes. Ze zijn super goedkoop, mooie kleuren en dekken goed.

De lakjes zijn te koop bij de Action voor €0.49 per stuk

 

 

 

5 gedachtes over “Review – Action nagellak #2

  1. Pingback: Accessoire shoplog |

  2. Pingback: Mijn nagelroutine | The Budget Blog

  3. Dat laatste lakje lakt niet streperig zoals ik op de foto kan zien, die andere wel een beetje. Misschien koop ik de laatste wel! 🙂

Geef een reactie

