Shoplog Houten – Shop Our Closet + Kruidvat

Hallo allemaal! Zoals jullie misschien wel wisten was er op 13 en 14 juni een shop our closet van Tara, Larissa en Serena van KittehsCupcakes en Beautylab. Het was best wel dichtbij dus ik ben daar zaterdag heen gegaan. Daar heb ik wat dingetjes gekocht en verder ben ik ook nog even naar Kruidvat geweest. In dit artikel laat ik de dingen zien die ik heb gekocht!

Laat ik beginnen met de dingen die ik bij Kruidvat gekocht heb. Ik heb een nail art duo style van essence gekocht. Eigenlijk is het gewoon een dotting tool haha. Ik wilde al best wel lang zo’n ding omdat je er bijvoorbeeld ook leuke bloemetjes mee kunt maken. Wie mij volgt op instagram heeft dit ook al kunnen zien 🙂 Verder heb ik ook nog 2 dingen gekocht die in de aanbieding waren: Een witte chocolade masker van Montagne Jeunesse en een deo van Vogue Girl. Er was trouwens echt súper veel in de aanbieding, dus als je nog iets nodig hebt ga dan zeker even naar Kruidvat. In totaal was ik €3,60 kwijt, €0,90 te veel betaald 😦 Ze hadden de korting niet goed verekend waardoor ik voor het masker €1,35 moest afrekenen in plaats van €0,45 😦 Ach ja, alsnog niet heel veel… De deo kostte €0,25!! en de nail art pen €1,99

Ik had echt een nieuwe zonnebril nodig, een grote… Waarom een grote? Omdat ik heel veel last van hooikoorts heb en ik eigenlijk altijd op de fiets een zonnebril moet dragen die zo veel mogelijk van m’n ogen weghoudt. Ik koos voor deze zwarte. Aan de zijkant heeft hij nog wat leuke details. Ik kocht hem bij Budg€t en hij kostte €1,49.

Dan de Shop Our Closet. Ik heb niet veel gekocht maar ik vond het gewoon super leuk om Tara, Larissa en Serena een keer in het echt te zien! Ik was best wel verlegen en durfde daardoor niet echt iets tegen ze te zeggen :$. Wel ben ik nog met Tara en Larissa op de foto geweest! 😀 Ik sta er niet al te best op maar ondanks dat vind ik het echt een leuke foto 🙂

Bij de Shop Our Closet kocht ik een cropped shirtje met gaten voor €2 en een mooi riempje voor €1.

Dit was het dan al weer! Ik shop de laatste tijd eigenlijk iets te veel… 😦 Ik moet echt wat minder geld gaan uitgeven haha. Dat gaat alleen lastig want ik ga binnenkort op Tiener Toer met een paar vriendinnen en dan gaan we ook super veel shoppen en waarschijnlijk nog een keer naar de Primark! Dan mag ik nog even losgaan van mezelf maar daarna… STOP Lotte klaar… haha 🙂

Tot de volgende keer! x

5 gedachtes over “Shoplog Houten – Shop Our Closet + Kruidvat

  1. Je manier van schrijven is heel leuk 🙂 en ik vind de foto’s ook goed gelukt. Je hebt mij enthousiast gemaakt over de dotting tool ik wil dat ook al tijden maar dacht steeds is t wel goed? Maar nu ik de foto op instagram heb gezien..

Geef een reactie

