Mega Action Shoplog

Jaja, ik ben weer eens naar de Action geweest en zoals gewoonlijk kon ik me weer niet inhouden. Ik heb daarom ook flink wat spullen ingeslagen en het leek me leuk om dat aan jullie te laten zien! Veel producten zal ik ook nog een keer voor jullie gaan reviewen dus laat in de comments maar achter waar jij het liefst zo snel mogelijk een review van wilt zien. En als je dacht, hé dat hier boven is ook al pittig veel! Kijk dan maar snel verder want dit is lang niet alles. Overal zal ik ook even de prijs bijzetten mocht je geïnteresseerd zijn.

Mijn pakje puisten patches was bijna op en aangezien ik ze best fijn vind heb ik maar snel even een nieuwe gehaald. Zoals je ziet zitten er 36 patches in het pakje en ze hebben verschillende groottes. 1 pakje kost €0,72. Verder zag ik ook dat ze bij de Action Nivea Soft hadden! Dit is een grotere pot dan ik nu heb maar dan ook nog eens veel goedkoper. Namelijk maar €1,39 voor 100 ml. Nu heb ik een potje van 50 ml en die heb ik gekocht voor €2,50.

Cherry Pink – Peach – Cote d’Azur

Dit was serieus de eerste keer dat mijn Action een breed assortiment aan nagellak kleuren had. Daarom heb ik maar gelijk  3 nieuwe kleurtjes aan mijn collectie toegevoegd. Eigenlijk had ik er misschien nog meer moeten kopen… Maar ja, 3 is ook al mooi. Ze kosten €0,49 per stuk. De lakjes van de Action hebben jullie ook al kunnen zien in een review en ik ben heel erg beniewd hoe deze kleurtjes bevallen. Wat ik wel héél erg raar vind, is dat ze de felroze Peach hebben genoemd… terwijl ik het meer neon roze vind en ik al een lakje van de Action thuis heb die ook Peach heet en dan ook echt Peach is…

Ook heb ik er nog een Indigo geurtje bij gehaald. Deze keer de Fruitylicious APL Eau de parfum. Hij ruikt heerlijk fris. Tja wat kan je er nog meer over vertellen haha 🙂 Hij kost €1,69. Totaal niet veel voor een parfum dus!

Normaal kijk ik eigenlijk nooit bij de schoenen van de Action, maar deze keer ging ik er toch maar eens snuffelen. Ik vond deze leuke slipper sandaaltjes. Ze zijn zwart met een gouden detail. Ik vind ze echt super leuk! Ze kosten maar €4,99

OMG ze hadden de nagelstickers weer! De vorige keer hadden ze helemaal niks en ik was al bang dat ze uit het assortiment waren, maar ze zijn er weer! Ik heb er een met een gekleurde panterprint meegenomen en een met allemaal kleuren in de kleuren van de regenboog. Per pakje kosten ze €0,59.

24 – Grape 02 – Shiny Pink

Ook heb ik weer een setje van de Moisturizing Lipglossjes meegenomen. Ook hebben jullie dit soort glossjes al in een review kunnen zien. Deze keer heb ik 2 totaal andere tinten gekocht om ook eens zoiets uit te proberen. Per setje van 2 kosten ze €0,79.

Veel mensen zeggen dat de blushes van de Action erg fijn zijn dus ik vond dat ik dat zelf ook maar eens moest gaan testen. Ik heb de kleur 853 – Peach meegenomen. Hij kost €0,99. Ook heb ik heel random een setje van 2 pluizige mega elastiekjes meegenomen. Altijd handig toch? Een setje van twee kost €0,55.

Soft Coral – Baby Pink

Deze lipsticks spraken me ook al aan. Ik heb al verschillende setjes thuis liggen. Ik zag trouwens dat ze de verpakkingen ervan hadden veranderd wat ik op zich wel een verbetering vind. Een setje van twee kost €0,89.

Verder kwam ik nog dit setje van 2 armbanden tegen met een infinity teken. Ik ben voor zwart-wit gegaan maar ze hadden ook met meer kleurtjes. Dit setje kostte €0,79. Verder zag ik ook nog een schattige basis kwasten set. Hopelijk werkt het ook een beetje goed want ik heb gemerkt dat het moeilijk is om goede budget kwasten te vinden. Dit setje kostte me €1,29.

Dan last but not least. Een groene camouflage stick. Groen? Ja groen. Groen is vooral bedoelt om het rood in je gezicht te maskeren. Deze sticks verkoopt Action pas sinds deze week en ik was daarom ook erg benieuwd. Ze hebben ook de gewone tinten maar het leek mij eigenlijk wel grappig om de groene te proberen… Hier zal ook zeker nog wel een review van online komen! Hij kostte maar €0,59 en het zou natuurlijk fantastisch zijn als zulke goedkope cover sticks ook goed zouden werken.

Zo, dat was dan alles. In de toekomst ben ik van plan om shoplogs in video vorm te doen maar daar zullen jullie nog even op moeten wachten. Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe jullie shoplogs met foto’s eigenlijk vinden…

9 gedachtes over “Mega Action Shoplog

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Pingback: Review – Action nagellak #2 | The Budget Blog

Geef een reactie

