My life in pictures 5 juni – Rotterdam

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een soort van plog voor jullie. Ik ben 5 juni met school naar Rotterdam geweest en daar hebben we van alles gedaan. Op die dag heb ik wat foto’s gemaakt en ik zal met die foto’s een soort van verslag van mijn dag geven. Hopelijk vinden jullie het leuk šŸ™‚

Om 8:30 vertrokken we met de bus richting Hoek Van Holland. Daar gingen we naar het strand. Zoals je misschien op de foto kunt zien was het nog niet zo best weer… Gelukkig is dat wel weer bijgetrokken šŸ™‚

Rond 10:00 kwamen we aan op het strand. Het was kouddd! De zon scheen wel af en toe maar er stond echt ontzettend veel wind. Ik was niet echt goed gekleed voor dit weer… Ik had een blousje aan met een dunne jas… Ik had echt een vestje mee moeten nemen.

Met al die wind was het natuurlijk wel perfect weer om te gaan vliegeren! Een paar mensen hadden een vlieger meegenomen en zelf heb ik ook nog even gevliegerd. Dat was lang geleden…

Na ongeveer 2 uur op het strand te zijn geweest, gingen we verder naar onze volgende stop. De Maeslantkering. Hier kregen we een rondleiding en wat uitleg over hoe het allemaal werkte. Want hƩ, een school uitje moet ook educatief zijn.

Uiteindelijk gingen we ook Rotterdam Centrum in! Daar kregen we 2 uur de tijd om te shoppen šŸ™‚ Als eerste ging ik naar de douglas. Daar heb ik met wat vriendinnen een cadeautje gekocht want de volgende dag hadden we een verjaardag van een vriendin. En OMG zie al deze MAC lipsticks ā™„ā™„

Daarna gingen we naar de New Look. Ze hebben daar zooo veel leuke kleding! Ik zag deze twee shirtjes en ik vond ze zo leuk! Helaas zaten ze net niet helemaal goed. De bandjes waren wat te lang voor mij en helaas kon je ze niet verstellen šŸ˜¦

Toen ik bijna we wilde gaan zag ik nog dit shirtje en die heb ik even snel gepast. Ik heb hem ook gekocht want eigenlijk had ik nog wel een shirtje nodig met driekwart mouwen. Ook vind ik de kleur heel mooi en het model met de verschillende stofjes.

In Rotterdam kwam ik ook een winkeltje tegen waar ze o.a. sleek verkopen. Ook verkochten ze deze prachtige paletten voor niet al te veel geld! Ik wilde er bijna een kopen maar ik moest me inhouden van mezelf šŸ˜¦

De rest van de dag heb ik niet echt meer foto’s gemaakt. Maar ik ben ook nog naar een Aziatisch supermarktje geweest genaamd Wens. Daar heb ik zeewier chips en garlic bread chips gekocht. Sorry, maar dat zeewier vond ik echt heel erg vies hahaha. Waarschijnlijk kwam dat omdat het de wasabi smaak was. Ik had die maar gekocht want ze hadden geen gewone. Het is wel een super schattig winkeltje. De volgende keer dat ik in Rotterdam ben ga ik er zeker nog een keer heen!

In de avond gingen we naar de McDonalds. Daar had ik een lekkere mango perzik milkshake met een McChicken menu šŸ™‚ Niet zo goed voor je, maar ach, een leuke dag mag je ook leuk afsluiten šŸ™‚

 

2 gedachtes over “My life in pictures 5 juni – Rotterdam

Geef een reactie

