Review Action Moisturizing Lipgloss + Belangrijke mededeling

Vandaag heb ik een review over de Moisturizing Lipglossjes van Max&More oftewel van de Action. Ze zijn te koop in een setje van 2 voor €0,89. Dat is dus helemaal niet veel! Lees verder voor mijn mening over deze glossjes. En zoals je misschien al aan de titel hebt gezien heb ik een belangrijke mededeling omtrent mijn blog. Hierover zal ik aan het eind van het artikel iets vertellen.

Laat ik beginnen met de verpakking. Ik vind het er totaal niet goedkoop uitzien eigenlijk. Het glazen met zwarte hulsel maakt dat het er eigenlijk best luxe uitziet. Ook vind ik het mooi dat tekst op het glas staat en niet met een rare vieze sticker erop geplakt is. Kortom, super mooi voor de prijs die je ervoor betaald!

Ik heb twee kleuren, Peach en Cherry. Toen ik ze voor het eerst had geswachted was ik écht onder de indruk. Het pigment was geweldig en het voelde heel lekker aan.

Cherry – Peach

Ook heb ik ze voor jullie even op mijn lippen geswatched zodat jullie goed kunnen zien hoe het eruit ziet als je het op je lippen draagt. Peach is absoluut mijn favoriet. Niet omdat ik Cherry slecht vind, helemaal niet zelfs, maar omdat de oranje tint gewoon heel goed bij mij kleurt en de Cherry kleur wat minder.

Cherry – Niks – Peach

De glossjes blijven ongeveer 1-2 uur zitten en in het begin kunnen ze wat op je tanden afgeven dus daar moet je wel op letten. Dat is dus allemaal niet heel geweldig maar omdat ik de kleuren mooi vind en ze zo goedkoop zijn heb ik daar niet echt problemen mee. De volgende keer dat ik bij de Action kom, ga ik zeker nog een paar pakjes van deze glossjes kopen!

En dan nu… de mededeling. Ik ga zeker niet stoppen met mijn blog want ik vind het super leuk, maar ik ga het wel minderen. Nu al? Ja nu al. Want ik merk dat ik mezelf anders voorbij ga lopen. Momenteel upload ik elke dag maar dat zal vanaf nu 3-4 keer per week worden. Mijn vaste dagen zullen maandag, woensdag en zondag worden. Ik hoop dat jullie dat begrijpen want anders gaat het me echt niet lukken om naast school en mijn blog ook nog een leven te hebben haha. Ik vind het daarnaast ook belangrijker dat ik mooie posts heb, dan alleen maar veel posts. Dit geeft me ook de kans om wat meer aandacht te besteden aan de kwaliteit.

6 gedachtes over “Review Action Moisturizing Lipgloss + Belangrijke mededeling

  1. Pingback: Review Action Moisturizing Lipgloss | The Budget Blog

Geef een reactie

