I ♥ Summer Tag

Jaaa het is zomer! Ik word er altijd zo vrolijk van en daarom leek het mij leuk om de I Love Summer Tag te doen. Het zijn 10 leuke vraagjes dus lees snel verder 🙂

1. Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Ik kan gewoon echt niet kiezen! Ik hou gewoon van heel veel kleur op mijn nagels in de zomer. Ik heb gister ook een artikel gepubliceerd over mijn favoriete kleurtjes. Ik denk dat dat het beste antwoord op deze vraag is haha 🙂 Klik op de foto om naar het artikel te gaan.

2. Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

Ik zou gaan voor een perzik kleur of een lekkere felle roze. Daarvoor heb ik deze lipgloss van de Action gekozen in de kleur peach en de essence longlasting lipstick in de kleur 13 – love me. Hier hebben jullie ook een review over gezien.

3. Laat je favoriete zomerjurkje zien!

Die hebben jullie misschien ook al in mijn H&M shoplog gezien 🙂

4. Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Natuurlijk een mooie zonnebril! Maar daarnaast vind ik een armcandy met felle kleuren ook altijd erg gaaf!

5. Welke zomertrends van dit jaar vind je het leukst?

Dit hadden jullie ook al kunnen voorspellen, de madeliefjes trend. Wederom heb ik hier ook al een artikel over geschreven 🙂 Verder vind ik de crop tops ook heel erg gaaf maar dat zou ik zelf nooit (durven) dragen.

 

6. Wat is je favoriete geurkaars?

Momenteel heb ik een paar geurkaarsjes van de Xenos in de geur Sweet Strawberry en die vind ik heerlijk zomers ruiken. Echt naar zoete aardbei haha 🙂 Heerlijk!

 

7. Wat is je favoriete parfum?

Voor de zomer vind ik Lovely Rose van Indigo (Action) erg lekker. Hij ruikt lekker bloemig maar ook weer zoet, ik kan het moeilijk omschrijven maar ik vind het in ieder geval een heerlijke geur haha!

8. Hoe is het weer in de zomer waar jij woont?

Tja, het is en blijft Nederland dus het weer is niet fantastisch. Maar ik mag zeker niet klagen! In Nederland kan het ook makkelijk 30 graden worden en dat is natuurlijk gewoon heerlijk zomer weer 🙂

 

9. Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

De zomervakantie, de zon, de lange dagen, de ijsjes, de zomerkleding, de kleurtjes en ga zo maar door! Je kan beter vragen wat vind ik niet fijn aan de zomer? Niks eigenlijk!

10. Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Ik ga met wat vriendinnen op Tienertoer dus dat is al super leuk! Verder ga ik ook nog twee weken naar Zuid-Frankrijk op een camping. Daar ben ik vorig jaar ook al geweest en dat was toen super leuk. In ieder geval heb ik genoeg leuke dingen te doen deze vakantie! 🙂

 

Dat was de I ♥ Summer Tag! Neem gerust de vragen over voor je eigen blog.

Wat vinden jullie het leukst aan de zomer?

 

Geef een reactie

