Mijn favoriete zomer lakjes

Het is weer zomer en het zonnetje schijnt. Tijd voor lekker zomerse kleurtjes! Dus ook op je nagels. In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete lakjes voor de zomer zien. Ook zal ik ze allemaal even swatchen zodat jullie ook gelijk de dekking en kleur van de lakjes kunnen zien. Kijk snel verder voor dit vrolijke en kleurrijke artikel! šŸ™‚

De lakjes

Miss Sporty – 456

Dit is een super mooie lichtblauwe kleur. Ik heb een blousje in precies dezelfde kleur en daar combineer ik deze graag mee!

Max (Action) – Peach

Dit is een prachtige zachte oranje/peach kleur. Ik ben de laatste tijd helemaal fan van de perzik tinten, zowel in nagellak als lipgloss als kleding!

Miss Sporty – 453

Jullie zullen misschien denken, geel? Maar ja, geel. Ik vind het leuk om dit te combineren met mijn madeliefjes items omdat in het hartje van een madeliefje ook geel zit! šŸ™‚

Rimmel London Rita Ora – White hot love

Wit is een gewaagde kleur maar kan super mooi staan als je hem goed combineert. Wit vind ik al helemaal prachtig als je wat bruiner bent dus perfect voor de zomer!

Saffron London – 64

Deze lila kleur vind ik ook echt prachtig! Hij is heel zacht en zelfs een beetje pastel achtig. Ook deze zachte kleur staat weer super mooi als je wat bruiner wordt. Daarnaast vind ik lila ook gewoon een hele mooie kleur.

Miss Sporty – 468

In de zomer hou ik gewoon van een beetje kleur op mijn nagels. Dit groene lakje zorgt zeker voor een hoop kleur!

Miss Sporty – 485

En dan als laatste, dit super mooie zacht roze lakje. Roze is sowieso altijd goed maar deze lichtroze vind ik extra mooi voor in de zomer. Ik vind dat roze toch een redelijk natuurlijk effect geeft, maar het zorgt er toch voor dat alles er gelijk een stuk verzorgder uitziet.

Swatches

Miss Sporty 485 – Miss Sporty 453 – Miss Sporty 456

Zoals je ziet dekken alle lakjes prima. Op alle foto’s draag ik 2 dunne laagjes. Ik kan sowieso de lakjes van Miss Sporty wel aanraden! Ze zijn super budget, dekken meestal goed en ze hebben heel veel mooie kleuren!

Max Peach – Rimmel London White hot love – Miss Sporty 468

Ook deze lakjes dekken weer prima. Ik draag op elke foto 2 dunne laagjes. Ik was ook heel erg verrast hoe goed de witte lak dekte. Dit is serieus de eerste die ik ben tegengekomen, die in 2 laagjes gewoon goed dekt!

Saffron London 15 – Saffron London 61 – Saffron London 64

Helaas is de paarse lak naar mijn weten niet los te koop. Ik heb deze 3 kleuren in een setje bij de Action gekocht, vandaar dat ik ze even alle 3 swatch. Zoals je ziet dekken ook deze kleuren weer super en ik vind de andere kleuren die erbij zitten ook niet verkeerd.

Zoals jullie hebben gezien hou ik wel van een beetje kleur šŸ™‚ Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel en worden jullie net zo vrolijk van deze mooi kleuren als ik!

3 gedachtes over “Mijn favoriete zomer lakjes

  1. Pingback: I ā™„ Summer Tag | The Budget Blog

Geef een reactie

