Budget Beauty favorieten – mei

De maand mei is voorbij en het is al weer juni dus leek het mij wel leuk om een artikel te schrijven over de dingen waar ik erg tevreden over was in de maand mei. Zoals je aan de titel kunt zien zijn het alleen maar beauty producten. Laat maar weten als het jullie ook leuk lijkt als ik dit een keer met alleen fashion doe. Het zijn best veel producten dus lees snel verder! 🙂

Laat ik beginnen met deze maskertjes. Ze zijn van montagne de jeunesse maar dan de face food collectie. De maskers zijn heel erg goedkoop. Ik heb ze gekocht voor €0,50 per pakje en dat zijn dan twee maskers. Dat komt neer op €0,25 per masker! Ontzettend goedkoop dus, maar ze zijn ook erg fijn. Inmiddels heb ik er 2 geprobeerd; Komkommer-appel en het dode zeezout masker.

Dan, deze lipgloss van de Action. Ik vind de kleur echt súper mooi! Ook voelt dit glossje erg lekker aan op je lippen. Ik heb hem heel veel gedragen deze maand, echt een favoriet op lip gebied deze maand.

Ik heb mezelf gedwongen om deze maand weer eens eyeliner te gebruiken. Daarvoor heb ik deze essence superfine eyeliner pen gebruikt en dat is me goed bevallen. Aanbrengen gaat makkelijk en hij blijft goed zitten. Alleen wat wel jammer is… met een beetje water spoelt het echt gelijk weg… Verder vind ik het een super fijne budget eyeliner pen.

Als poeder heb ik de hele maand deze poeder van Miss Sporty gebruikt. Het is de So Matte Perfect Stay poeder. Ik moet zeggen dat ik het echt een hele goede budget poeder vind! Hij blijft goed zitten en maakt mijn gezicht echt mat. Hij zal voor veel mensen wel te donker zijn maar voor mij is het precies goed!

Deze oogschaduw kwastjes heb ik ook echt de hele maand gebruikt! De linkse is de HEMA bleding brush en de rechtse is de essence smokey eyes brush. Die van essence vind ik heel erg fijn om in de crease te gebruiken.

Voor mijn gezicht vind ik momenteel de Nivea Soft crème erg fijn. Deze hebben jullie ook al kunnen zien in mijn avond routine. Hij voedt heel erg goed en ik heb het gevoel dat het wel echt iets voor mijn huid doet. Deze crème kun je voor veel meer dan alleen je gezicht gebruiken en ik vind het ook heel erg fijn dat het dus een multi functioneel product is.

Ik ben echt fán van deze douche gel van de kruidvat. De geur is zooo heerlijk. Dit is denk ik al mijn derde fles en die ik ook al bijna op. 1 ding is zeker, ik ga hem zéker weer kopen!

Als we toch bezig zijn met lekkere geuren, deze parfum van The Master Perfumer vind ik ook erg lekker ruiken! Hij is gewoon te koop bij kruidvat voor niet al te veel geld. Ze hebben nog veel meer geurtjes van dit merk en daar ga ik er ook zeker nog een keer een van kopen.

Ook was ik deze maand helemaal weg van deze lakjes. De lichtblauwe is van Miss Sporty en het is echt een hele mooie lak. Ook heb ik de witte nagellak helemaal ontdekt. Deze van Rimmel London uit de Rita Ora collectie dekt heel erg goed! Echt een aanrader als je op zoek bent naar een goed dekkende witte nagellak.

Deze lipbalm hebben jullie ook al in mijn review gezien en zoals jullie al weten ben ik er helemaal weg van. Hij is super zacht en ruikt best lekker!

Nou dat waren al mijn favorieten van deze maand. Ik ben van plan om dit elke maand te doen en dan afwisselend met beauty en fashion. Laat me weten of jullie dat leuk lijkt!

 

5 gedachtes over “Budget Beauty favorieten – mei

  1. Je blog is echt super!!
    maar ik kreeg zelf een super heftige allergische reactie op het sinaasappel masker, dus pas er voor op 🙂
    ga please zo door, i like it!

Geef een reactie

