Review Action Nagellak

Action verkoopt een hoop op het gebied van beauty, waaronder ook nagellak. Vandaag review ik 3 kleuren van de Max Long Lasting nagellakjes in de kleuren peach, riviera red en pink passion. De lakjes kosten maar €0,49 per stuk. Maar is goedkoop in dit geval duurkoop? Lees verder voor mijn mening!

Ik moet trouwens zeggen dat ik de verpakking nog niet eens zo heel slecht vind. Simpel maar wel gewoon goed. Wat wel een klein beetje irritant is, is dat de dop er niet helemaal recht meer op kan als je hem eenmaal een keer hebt opengedraaid. Maar hé ik mag niet klagen en de nagellak droogt er ook niet van uit.

Laten we beginnen met Pink Passion, een felroze kleur. Erg leuk voor de zomer en zo’n roze kleur is wel echt een must-have.

Zoals je ziet dekt de kleur ook gewoon goed. Ik draag hier 2 dunne laagjes en hij dekt bijna perfect. Ik ben erg onder de indruk!

Dan Riviera Red. Echt een klassieke fel rode kleur. Ook weer zo’n must-have voor je nagellak stash.

Ook deze dekt weer prima met 2 laagjes. Ik vind hem iets minder mooi dan Pink Passion maar voor het geld echt een hele mooie rode kleur!

Toen ik deze mooie oranje perzik kleur zag was ik gelijk verliefd. Deze kleur Peach vind ik echt heel erg mooi! Ook perfect voor de zomer want de kleur is lekker vrolijk.

Wauw wauw wauw Action! Deze kleur vind ik echt zo mooi! Misschien niet de meest perfecte dekking maar de kleur is echt prachtig.

Deze lakjes zijn dus zeker geen goedkoop duurkoop! Ik snap niet hoe ze voor €0,49 zulke kwalitatief goede nagellakjes kunnen maken. De volgende keer dat ik bij de Action ben ga ik gelijk kijken of ze nog andere kleuren hebben en inslaan die handel!

3 gedachtes over “Review Action Nagellak

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Pingback: Review – Action nagellak #2 | The Budget Blog

Geef een reactie

