Ask me anything #1

Hallo allemaal! Ik vroeg jullie op instagram of jullie vragen voor mij hadden voor een ask me anything. Er zijn een aantal leuke vragen binnengekomen dus die ga ik in dit artikel uitwerken.  Het zijn 10 vragen dus lees snel verder 🙂

1. Hoe heet de beste mascara?

De beste mascara die ik tot nu toe heb gehad vond ik de Rimmel London ScandalEyes extreme black mascara, maar aangezien die op is en hij niet heel erg budget is, heb ik gekozen voor de Pump Up Booster mascara van Miss Sporty. Ook deze heeft een lekker groot borsteltje en klontert niet of nauwelijks.

 

2. Wat doe je graag in je vrije tijd?

Tegenwoordig aan mijn blog werken haha. Maar daarnaast vind ik het ook erg leuk om te zingen en muziek te luisteren.

 

3. Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik ben 14 jaar

 

4. Wat zijn je lievelingswinkels? 

De Primark en de Action! Lekker budget en ze hebben super veel leuke dingen. Ik vind het echt zo jammer dat er geen Primark bij mij in de buurt zit… Naja, is misschien maar goed ook anders zou ik op een gegeven moment geen geld meer over hebben.

 

5. Wat vind jij de beste make-up die je hebt?

Ik hou er het meest van om oogpotlood/eyeliner te gebruiken. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik daar nou al een héél goed product in heb gevonden, dus heb ik gekozen voor dit oogschaduw doosje van de H&M. Ik heb hem heel lang geleden in Parijs gekocht en zoals je ziet heb ik ook al flink pan geraakt. De kleuren passen gewoon heel mooi bij elkaar en de oogschaduw blijft ook goed zitten.

 

6. Wat vind je de raarste reactie die ze ooit hebben geschreven?

Bij de TMI tag had ik een foto geplaatst van mijn pyjama shirt. Toen had iemand op het artikel gereageerd: Draag je geen pyjama broek ofzo? Sorry maar dat vond ik wel een beetje vaag…

 

7. Wat is je mooiste lipstick?

Die is van essence van de longlasting lipstick lijn in de kleur 07 – natural beauty. Ik vind het echt een prachtige kleur die je ook gewoon overdag kunt dragen.

 

8. Wat is je beste aankoop?

Mijn Tangle Teezer! Ze zijn redelijk duur maar voor mij is het echt een uitkomst. Ik heb best vaak hele erge klitten en met mijn Tangle Teezer haal ik ze er gewoon makkelijk en pijnloos uit.

 

9. Wat is je duurste beauty aankoop?

Dat zijn de Giodani bronzing pearls. Deze zijn echt al heel erg oud en ik weet ook dat ze heel erg duur waren. En ik kan nou niet zeggen dat ik ze zo heel fijn vind… Zo zie je maar, duur hoeft niet altijd beter te zijn!

 

10. Heb je een vriendje?

HAHA nee.

 

Nou dat waren dan alle vragen. Heb je deze nou gemist? Volg me dan op instagram en wie weet zit jouw vraag er de volgende keer wel bij!

Geef een reactie

