Mini Shoplog – H&M + Etos

Ik ben gisteren even naar het dorp bij mij geweest en ben daar bij de Etos langsgegaan. Ik zag dat ze daar een aanbieding hadden op de Miss Sporty nagellakjes, namelijk 2 stuks voor €3,- Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Toen ik thuis kwam was ook mijn pakketje van de H&M binnengekomen. Ik had wat dingetjes besteld en het leek mij wel leuk om dit aan jullie te laten zien 🙂 Lees en kijk dus snel verder voor mij aankoopjes! Ik zal van de kleding ook een linkje naar de webshop van de H&M doen.

 

Als eerste dit su-per schattige jurkje! Met bloemetjes! Zoals jullie misschien al gelezen hebben ben ik helemaal weg van de madeliefjes trend. Ik vond dit jurkje ook wel een beetje in die stijl passen. Het jurkje zit echt heerlijk en is perfect voor de zomer. Ik kan niet wachten om hem te dragen! Hij kostte maar €9,95. Klik hier om naar het item te gaan.

<br/><a href="https://i1.wp.com/oi62.tinypic.com/2edxdu9.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Dan, een simpel zwart shortje. Dit soort broekjes zijn gewoon altijd wel handig om te hebben en dit model zit bij mij altijd erg goed. Het broekje kostte €9,95. Klik hier om naar het item te gaan.

Ik had het broekje ook nog in kakigroen gekocht. Klik hier om naar het item te gaan.

Ook had ik deze bikini besteld. Ik had er eigenlijk 2 besteld maar 1 vond ik niet zo mooi zitten. Gelukkig zit deze wel goed! Het lukte me niet echt om er een mooie foto van te maken want dan kwam het patroontje niet mooi over, wat ik juist zo mooi vind aan deze bikini. Het topje en broekje kosten bij elkaar €24,90. Klik hier en hier om naar de items te gaan.

Dan de nagellakjes. Wie mij op instagram volgt had ze waarschijnlijk al gezien. Klik hier om naar mijn instagram te gaan. Ik heb 2 kleuren gekocht, een gele in de kleur 453 en een groene in de kleur 468. Ik moet zeggen dat de kleuren niet goed overkomen op de foto. De gele is gewoon veel geler dan op de foto en op de foto lijkt de groene meer op mintgroen.

Ik heb de lakjes ook nog even geswatched voor jullie. Op elke foto draag ik 2 dunne laagjes. Ook hier komt de kleur helaas niet heel goed over.

De gele kleur dekt niet perfect… Hij lakt ook een beetje streperig maar voor €1,50 (normaal €1,99) mag ik niet klagen.

De groene dekt al wat beter. Maar hoe de kleur er hier uitziet klopt het écht niet. Hier lijkt het mintgroen maar het is gewoon echt groen! Ik ga toch maar eens kijken of het met een andere camera er beter uit ziet…

Nou dit was mijn shoplog al weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Vergeet ook niet om je vraag voor de ask me anything te stellen! Dit doe je door een reactie achter te laten onder mijn foto op instagram. Klik hier voor de foto.

 

 

8 gedachtes over “Mini Shoplog – H&M + Etos

  1. Pingback: I ♥ Summer Tag | The Budget Blog

  2. Hoi,
    Wat een leuke kleren en het groene broekje heb ik ook en echt een mooie bikini. Maar ik heb een vraagje ga je eigenlijk ook filmpjes erop zetten of niet ?
    Xxx

Geef een reactie

