Budget Outfit Inspiration #2 – New Look

Vandaag alweer de tweede Budget Outfit Inspirtion. Klik hier om naar de eerste Outfit Inspiration te gaan. Deze keer heb ik budget outfits samengesteld met items uit de webshop van New Look. Net zoals H&M zit New Look ook vol met leuke kleding die heel goed betaalbaar zijn. Net zoals de vorige keer zal ik alle prijzen vermelden en linkjes maken naar de items in de webshop.

Als eerste deze vrolijke kleurrijke outfit. Ik heb hem gecombineerd met een lange broek, maar dit zou natuurlijk ook super leuk zijn met een shortje!

 

Dit is echt mijn lievelingsoutfit. Ik vind van die strakke crop tops altijd super mooi bij een zwierig shortje. De ketting en de print op het shortje maken dat de outfit niet saai wordt ondanks dat het zwart-wit is.

 

Jaa, weer een outfit met een meloen shirt! Ik weet niet waarom maar ik vind die shirts gewoon grappig. Ik ben trouwens echt verliefd op dit shortje… Shortjes met kant vind ik echt zo mooi!

Hopelijk vonden jullie het leuk. Laat in de comments weten welke outfit jouw favoriet is. Ook zou ik graag willen weten wat voor soort artikelen jullie nog graag zouden willen lezen.

Until next time!

4 gedachtes over “Budget Outfit Inspiration #2 – New Look

Geef een reactie

