Mijn Avond & Verzorgingsroutine

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over mijn avond en verzorgingsroutine. Ik laat hierin alle producten zien die ik gebruik en waarvoor ik ze dan gebruik. Het is altijd erg belangrijk om je gezicht te reinigen voor je gaat slapen, zeker als je make-up draagt! Slapen met make-up op is gewoon echt heel erg slecht voor je. Daarnaast vind ik het ook altijd gewoon prettig om m’n lichaam en gezicht goed te verzorgen. En ook dit hoeft weer niet duur te zijn, er zijn zo veel goede budget producten op de markt!

Als eerste haal ik alle make-up van mijn gezicht. Ik gebruik hiervoor de oogreinings pads op olie basis van etos eigen merk. Ik ben echt heel erg tevreden over dit product. Omdat het op olie basis is, verwijdert het ook goed waterproof make-up. Ik heb met andere producten vaak het probleem dat ik mijn mascara er niet goed afkrijg. Maar met deze pads gaat het prima. Wel laat het een vettig laagje achter. Deze moet je wel even verwijderen met wat water maar dat vind ik verder geen probleem. In de pot zitten 100 pads en ze kosten maar €1,99 per pot.

Nadat ik mijn make-up eraf heb gehaald breng ik de soft cleansing gel van essence aan. Dit zorgt ervoor dat mijn gezichtsmake-up echt helemaal weg is. De gel spoel ik er onder de douche weer af. Ik zag dat essence de my skin lijn heeft vernieuwd maar volgens mij is dit product nog wel te koop. Volgens mij kost de gel rond de €2,29

Nadat ik uit de douche kom verfris ik m’n gezicht nog even met deze doekjes van de action. Deze hebben jullie ook al in een review kunnen zien. Klik hier om naar het artikel te gaan. Er zitten 25 doekjes in en een pakje kost €0,79

Nu is het tijd om mijn lichaam te verzorgen. Daarvoor gebruik ik de Vaseline Spay&Go. Dit is eigenlijk het enige niet budget product uit mijn routine. De spray kost namelijk €6,89 maar ik zie de laatste tijd vaak aanbiedingen dus hou dit in de gaten want het is echt een aanrader!

Ook smeer ik mijn handen in met de hand&nail cream. Deze hebben jullie ook kunnen zien in mijn review. Klik hier om naar het artikel te gaan. De crème kost €0,79

Ook gebruik ik de nivea soft hydraterende crème. Je kunt dit echt werkelijk overal voor gebruiken. Ik gebruik hem als mijn dag- nachtcrème. I love this. Het maakt mijn huid echt veel zachter en beter. Er zit 50 ml in dit potje. De prijzen verschillen heel erg, daarom kan ik niet echt een prijs geven. Als gezichtscrème is dit echt een heel goed budget product!

Voor ik ga slapen doe ik nog wat serum in mijn haar en doe ik wat balsem op mijn lippen. Dit serum van de action is echt een uitkomst voor iedereen met pluizig haar (zoals ik)! Daar bij komt ook nog eens dat het gewoon super budget is. Het kost €2,99 en dat is echt niet veel voor zo’n goed haar serum! De lipbalm hebben jullie wederom ook al gezien in mijn review. Klik hier om naar het artikel te gaan.

Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel! Natuurlijk hoef je helemaal niet zo’n uitgebreide routine te hebben, maar het is gewoon belangrijk om jezelf goed te verzorgen. Als ik haast heb sla ik ook wel eens stappen over. Met dit artikel wilde ik ook laten zien dat een goede routine ook helemaal niet duur hoeft te zijn.

See you next time!

 

5 gedachtes over “Mijn Avond & Verzorgingsroutine

  1. Pingback: Budget Beauty favorieten – mei | The Budget Blog

  2. Leuk om te zien wat andere beauty bloggers voor producten gebruiken. Ik gebruik zelf eigenlijk alleen reinigings melk en andere make-up removers. Eigenlijk zou ik eens wat meer cremes moeten proberen..

  3. Je blog ziet er mooi uit, leuk artikel! Zelf gebruik ik helemaal niet zoveel producten, maar wel leuk om te weten welke ik zou kunnen gebruiken!

Geef een reactie

