Budget Outfit Inspiration #1 – H&M

Het is alweer bijna zomer en daar hoort natuurlijk een nieuwe outfit bij! In dit artikel heb ik een paar outfits zodat je wat inspiratie op kunt doen. Het is allemaal van de H&M dus ook budgetproof! Ik ben al jaren fan van H&M. Ze hebben leuke kleding voor een zacht prijsje. Bij de outfits zal ik ook de linkjes doen van de kledingstukken zodat je ze gelijk kunt bestellen als je dat leuk vind. Ook zal ik de prijzen vermelden. Lees en kijk dus snel verder!

Oke, als een van het eerste kwam ik deze jurkjes tegen. Wat zijn ze schattig! En ook nog eens goedkoop. Ze zijn maar €14,95 en in 3 kleuren beschikbaar; mint, lichtroze en zwart. Echt super handig voor in de zomer, luchtig en met een paar leuke schoentjes eronder ben je gelijk ready to go!

 

 

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk. Leuke outfits hoeven helemaal niet duur te zijn! Zoals je ziet zijn er zat leuke items voor een klein prijsje. Laat in de comments weten met welke winkels jij dit nog een keer zou willen zien.

Until next time!

5 gedachtes over “Budget Outfit Inspiration #1 – H&M

  1. Pingback: Budget Outfit Inspiration #2 – New Look | The Budget Blog

Geef een reactie

