Essence Long Lasting Lipsticks Review

Mijn allereerste review! Ik heb hier een review over 3 kleuren van de essence long lasting lipsticks. Ze zijn al een tijdje te koop maar het leek me toch nog wel leuk om er over te schrijven omdat dit gewoon echt fantastische budget lipsticks zijn!

Ik moet allereerst even zeggen dat ik de verpakking van de lipsticks echt heel erg mooi vind. De zwarte hulzen geven een hele luxe uitstraling. Wat ook erg mooi is, is dat de e van essence in de lipstick gedrukt staat.

Ik heb zelf 3 verschillende kleuren. 01 Coral Calling, 07 Natural Beauty en 13 Love me. Het zijn alle 3 vrij rustige kleuren. Eigenlijk zitten in de hele long lasting lijn niet hele opvallende kleuren, wat ze best wel hadden mogen doen. Maar ik mag niet klagen, de kleuren die ze hebben zijn in ieder geval erg mooi.

 

Sorry voor deze slechte foto… Ik ben er zelf niet echt tevreden over. In het echt zien de kleuren er veel beter uit dus wees niet bang. De bovenste is 13 – Love me, daaronder 07 – Natural Beauty en de onderste 01 Coral Calling.

Ik vind het moeilijk om een favoriet te kiezen. Ik vind alle 3 de kleuren erg mooi maar dan voor andere gelegenheden. 07 Natural Beauty is de meest toegankelijke kleur. Die draag ik veel overdag. Het is een mooie roze/paarsachtige kleur die niet zo heel erg opvalt. 13 – Love me is veel meer een roze tint en 01 Coral Calling neigt meer naar rood/roze.

De kleuren brengen fijn aan en zijn goed gepigmenteerd. De kleur blijft niet heel lang zitten, zo’n 2 à 3 uur. Niet erg longlasting dus maar voor de prijs zeker wel acceptabel. Ik heb ook nog een trucje waardoor de lipstick veel langer blijft zitten. Daar zal ik ook nog wel een keer een kort artikel over schrijven.

De lipsticks kosten €2,39 en zijn te koop bij Kruidvat.

10 gedachtes over “Essence Long Lasting Lipsticks Review

  1. Pingback: 10 Meest gelezen artikelen uit 2014 |

  2. Pingback: I ♥ Summer Tag | The Budget Blog

  3. Wat een leuk blog heb jij !
    Nog maar 14 jaar en je schrijft al erg goed!
    Een kleine tip: Misschien is het leuk om ook fotos te maken dat je de lippenstift ook op hebt, voor de rest ben ik erg te spreken over je !
    Ga zo door 🙂

Geef een reactie

