Too Much Information Tag

Aangezien ik nieuw ben op het internet leek het mij wel leuk om mezelf eerst even voor te stellen. En waarom dan niet gelijk too much information? Als jullie verder nog vragen hebben over mij kun je die altijd in de comments achterlaten en dan zal ik daarop antwoorden. Het zijn 50 vragen dus lees maar lekker verder 🙂

1. Wat draag je? 

M’n pyjama haha. Wel met een super leuk pyjama shirtje van de primark met Music is my boyfriend erop! Ik snap dat dit antwoord een beetje saai is, maar misschien doe ik nog wel een keer een outfit post.

CAM01343

 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Ja, hoewel ik denk dat je op je 14e nog niet écht verliefd kan zijn.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

Nope, gelukkig niet. Om eerlijk te zijn ook nog nooit een relatie gehad #foreveralone! 😀

4. Hoe lang ben je?

1.61, best klein maar ach… Gelukkig bestaan er hakken!

5. Hoeveel weeg je?

 Ja laten we het daar even niet over hebben…

6. Heb je tattoo’s?

Nee, zou ik ook niet willen. Ik vind van die kleine tattoo’s of tekstjes bij sommige mensen wel mooi. Maar zelf zou ik nooit een tattoo nemen omdat je er je hele leven aan vast zit. En wat als je hem nou toch niet zo mooi vind? :O

7. Heb je piercings?

Nee, zelfs geen oorgaatjes . Ik heb ze wel gehad, 2keer zelfs, maar ik heb ze dicht laten groeien omdat het bij mij telkens ging ontsteken, zelfs met zilveren en gouden oorbellen. Het deed bij mij alleen maar pijn en je zag het niet omdat ik mijn haar toch altijd los draag.

8. OTP?

 Uhhh wat is dat… :$

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?

Heb ik niet echt, ik kijk niet veel TV en ken er ook niet echt veel.

10. Wat is je favoriete serie?

Divorce, Goede Tijden Slechte Tijden en ik vond Celblok H ook wel leuk.

11. Wat is je favoriete band?

Imagine Dragons.

12. Wat mis je?

Hyves en MSN! Dat mis ik nou echt. Hyves was zo grappig vroeger en eigenlijk vond ik het op een gegeven moment ook stom, maar toen het eenmaal weg was vond ik het  echt heel erg jammer. MSN vind ik al helemaal jammer want skype loopt gewoon áltijd vast bij mij! Ligt dat aan mijn computer of hebben meerdere mensen daar last van?

13. Wat is je favoriete liedje?

Oeh moeilijk. Ik vind eigenlijk heel veel liedjes leuk maar als ik dan moet kiezen zou ik toch Demons of Imaginary kiezen.

14. Hoe oud ben je?

14 jaar.

15. Wat is je sterrenbeeld?

Leeuw.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?

Humor en dat hij lief en zorgzaam is.

17. Wat is je favoriete quote?

Don’t cry because it’s over, smile because it happend.

18. Wie is je favoriete acteur?

Ik heb niet echt een favoriete acteur omdat ik ook niet heel veel films kijk. Maar ik denk dat het dan Robert Pattinson zou zijn. Niet omdat het nou zo’n geweldig goede acteur is maar meer om z’n looks haha.

9. Wat is je lievelings kleur?

Als kleur op zich roze. Maar voor kleding en accessoires vind ik pastelkleuren en zwart erg mooi.

20. Harde muziek of zachte muziek?

Harde muziek. Zowel hard als in volume als qua genre. Ik hou er altijd van als je niks meer om je heen hoort dan alleen maar muziek.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Naar m’n kamer, op m’n bed, onder m’n deken met chocola en veel kussens.

22. Hoe lang douche je?

15-20 minuten

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Make-up 10 minuten, kleding 5 minuten, haar 5 minuten en de rest 15 minuten dus ongeveer 35 minuten.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee gelukkig niet. En ik hoop het ook nooit mee te maken want als ik wel iets zinloos vind is het wel vechten en geweld.

25. Wat is een turn-on?

Blauwe ogen en bruin haar. En natuurlijk een six-pack ;p

26. Wat vind je een afknapper?

Zweet, stinkende adem en als iemand rookt. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet maar ikzelf ben zwaar tegen roken.

27. Wat is de reden waarom je een blog bent gestart?

Ik volg al heel erg lang verschillende blogs en het leek mij leuk om ook een blog te beginnen. Gewoon waar ik dingen op kan schrijven die ik leuk vind en hoe ik over dingen denk.

28. Heb je angsten?

Ik ben wel redelijk bang  voor wat mensen nou echt van mij vinden. Ook ben ik best wel bang dat iemand die ik goed ken dood gaat of dat ik zelf dood ga. Maar ik denk dat iedereen wel ergens bang voor is.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Dat ik om 4 uur ’s nachts nog niet sliep en dat ik om kwart over 6 weer moest opstaan. Ja ik ben raar dat ik daar over ga huilen maar ik ben een meisje oke… 😦

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Gisteren toen m’n moeder jarig was.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?

Ik wilde een blog beginnen met budget, dus goedkope, producten. Dus vandaar The Budget Blog.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Voor ik doodga van Jenny Downham. Op het moment lees ik Vogel van Enne Koens.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Divorce

 34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?

Daniëlle

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Vriendinnen

36. Wat is je favoriete eten?

Ik hou van zoveel eten maar als ik dan 1 ding moet kiezen wat ik wel elke dag zou kunnen eten is dat wel Lasagne als avondeten en dan chocola als snack.

37. Waar wil je nog graag naar toe?

Ik zou heel graag een keer naar London willen en Amerika.

38. De laatste plaats waar je was?

Culemborg voor school.

39. Heb je een crush?

Nee.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

3 maanden geleden

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Vandaag nog toen m’n moeder zei dat ik nooit iets goed kan doen wat zij vraagt. 😦

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Aardbei.

43. Welke instrumenten speel je?

Keyboard en ik doe soms poging tot gitaar maar dat kan ik maar beter gewoon vergeten.

44. Wat is je favoriete sieraad?

Dat is niet perse mijn mooiste sieraad maar wel het sieraad waar ik het meest aan hecht omdat ik het van mijn oma heb gekregen die het nog van mijn overleden opa heeft gekregen.

CAM01334    CAM01328

 

 

 

 

 

 

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Fietsen naar school, en ja dat vind ik een sport ;p

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

Am I wrong.

47. Wat is je favoriete openingszin?

Als jij bij McDonalds op het menu stond zou je McBeauty heten. Fouter kan niet maar ik vind hem echt geweldig haha.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?

Nee, ik ben niet zo van de openingszinnen. Wees gewoon jezelf en dan komt alles wel goed. Meestal pakken ze alleen maar verkeerd uit.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?

Eigenlijk nu, want ik lig nu gewoon lekker op m’n bed deze antwoorden te schrijven.

50. Wie geef je de tag door?

Iedereen die dit leest en zelf graag deze tag zou willen doen!

 

Nou dat waren dan alle vragen. Ik hoop dat jullie me nu een beetje beter kennen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om deze tag te doen. Laat me weten als je het leuk lijkt dat ik vaker tags doe want ik heb al wel een paar leuke gezien die ik wel zou kunnen doen!

See you next time!

 

 

 

5 gedachtes over “Too Much Information Tag

  1. Ik denk niet dat ik er mee eens ben dat je op je 14e nog niet echt verliefd kunt zijn. Toen ik voor t eerst verliefd werd, was ik 7. En ja, ik weet dat het echt verliefdheid was, want ik vind hem nu nog steeds leuk 🙂
    Voor de rest vind ik het leuk om dit allemaal te lezen! 😀

  2. Ik vind het echt een leuke tag, en ook leuk dat je hiermee bent begonnen zag het staan in een reactie onder een foto van jiami. X

Geef een reactie

